Într-o zi, ea îi iese în cale și îi dă lumea peste cap. Așa cum nu a mai reușit nicio altă femeie. Într-o zi, el va avea ochi doar pentru ea, restul femeilor devenind simple siluete ce se pierd în marea de oameni.
După multă vreme, simte căldura unei îmbrățișări, pasiunea unei sărutări, sinceritatea unui cuvânt. Iar sufletul începe să se deschidă în fața ei – nu îi mai este teamă și nu mai trebuie să poarte o mască. Poate fi imperfect, pentru că cea de lângă el îl iubește fix așa cum este el.
Pentru ea – așa și-a promis – va muta munții din loc, va despărți mările, va aduce luna de pe cer. Atât de mult își dorește să o vadă fericită, încât ar face tot ce îi stă în putere pentru a o vedea zâmbind! Chiar și pentru câteva clipe. Știe că o femeie iubită este o femeie din cale afară de fericită!Va fi sincer cu ea, pentru că minciunile vor lăsa răni urâte în urmă. Și n-o vrea rănită nici în ruptul capului. Când iubești, nu poți provoca durere. Ah, de fapt, o va minți doar atunci când vrea să o surprindă, pentru că altfel nu s-ar mai numi surpriză, nu?
Îi va fi cel mai bun prieten. O va susține atunci când lumea îi fuge de sub picioare. O va sfătui atunci când totul pare de neînțeles. O va încuraja când nimic bun nu se arată în zare. Va lupta alături de ea, pentru că fericirea ei este și fericirea lui.
Pentru un bărbat care iubește o femeie, niciun sacrificiu nu este prea mare, nicio luptă nu este prea grea, nicio dorință nu este de neîndeplinit, niciun vis nu este de neatins.�Și, spre deosebire de ceilalți bărbați care au mințit-o că o iubesc, el o va lua de mână și o va face fericită. Cea mai fericită.@jurnalulunuiadam
Între bărbatul care te vrea și cel care ar face orice să te aibă există o mare diferență�Știi de ce?
Pentru că cel care te vrea, la un moment dat, se va plictisi de tine și te va lăsa cu ochii în soare. Ai fost doar o altă tipă și, evident, s-a plictisit de tine, neputând să-și stăpânească dorința de nou. Când un bărbat te vrea, mai devreme sau mai târziu, vei fi doar „am futut-o și pe asta”. Iartă-mă că-ți spun asta, însă îți vorbesc din proprie experiență. Da, cândva, am făcut și eu asta.
Însă cel care ar face orice să te aibă va merge până în pânzele albe pentru tine. Așa cum, de altfel, și tu ai face-o pentru el. Bărbații de genul sunt cei pe care te vei putea baza și când ai momente dificile, nu doar când vrei o partidă de sex, în miezul nopții. Nu confunda un bărbat care ar face orice să te aibă cu unul obsedat, pentru că diferența majoră dintre cei doi constă în capacitatea de a înțelege că trebuie să renunțe atunci când doar asta i-a rămas.
Bărbatul care ar face orice să te aibă nu se va opri după ce „te-a obținut” – nu spun acel obținut ca și cum ai fi un obiect, fii fără grijă! Este conștient, la fel ca tine, că odată ce un om te-a primit în viața lui trebuie să știi cum să-l păstrezi. Da, cred că fericirea înseamnă a păstra, nu a avea cu duiumul. N-o să te lase doar pentru că apare în raza lui vizuală o altă pereche de sâni. N-o să te lase doar pentru că femeia de peste drum pare mai înțelegătoare, pentru că știe de iluzia cu gazonul vecinului care pare mai verde. Nu, o să te păstreze cum știe el mai bine.
Ce-i drept, în viața ta de femeie, sunt sigur că vei întâlni ambele tipuri de bărbați. Și este foarte firesc așa. Ba chiar pot spune că este ideal să întâlnești ambele tipuri, pentru că așa vei ști să apreciezi ceea ce ai lângă tine și, de asemenea, fiecare experiență, bună sau rea, te va ajuta să evoluezi.
Dacă nu l-ai găsit, va veni la un moment dat, te asigur! Și să ții minte – între bărbatul care te vrea și cel care ar face orice să te aibă există o mare diferență!
@jurnalulunuiadam