Selaam.öncelikle vote cok olmasada yorum yapın lutfen ve okuyucu sayısı bi 100 ü gecse mukemmmel olur. Bu hikayeyi can sıkıntısından yazıyodum. Deftere yazarken buraya gecirdim. Lutfen soyleyın hıkayemı okusunlar begensenizde begenmesenizde olunlu veya olumsuz yorum atın. Sizi seviyorum - zeynep
Hastaneye gidiyordum.ufak bi rahtsızlıgım vardı. Tam isim bitmistiki elektrikler arıza yaptı o sırada asansore biniyordum. Şimdi yine o aptal fobim baslamıstı ve korkmustum. Heryer karanlıktı. Virden uyanmak istercesine silkindim fakat ise yaramadı. Bi anda acı bi ses duydum. Geldigi yone baltıgımda ise kanlar vardı. Sanki yaralı biri suruklenmis gibi... kan beynime fırladı kimseye bisey diyemeden fırladım oracıkta. Ve simdi nolcak diye beklıyodum. Bir anlıgın bayılıcak gibi oldum. Gozlerimi actıgımda ise yerdeydim.. saate bakmak aklıma geldiki olamaz dedim telasla saat tam 21:38 di yani 40 dakikadır falan yerde yatıyordum. Yine bi ses duydum bu sefer korkunc cakan bir simsekti. Ve aniden onumde korkunc bir surat beliriverdi! Cıldırıyormuydum ben hayır olamaz!
Eger bunu birine anlatsam bana deli muamelsi yapardı bunj halledicektim.
****
Ertesi gun
YineEve gıderken yagmur yagıyordu yıne cok korkuyordum. Bana korkuyu hatırlatan o ruyaları gormekten...hep karanlık bı delık vardı. Sonrasındada o korkunc.surat gelıyordu gozumun onune. Ardından cıglık atıyordu.acleyle eve kosarken halısunasyon olmadıgını bıldıgım bı sey geldı canımı acıtacak sekılde bana dokundu ve yok oldu bu olaya bende.akıl sır erdıremedm ardndan bı psıkologla konusnaya basladm bayan russeldı.benı cocuk sanmasından nefret ederdim ama beni hep dınlerdi bı cesıt dert ortagım gıbıydı. Gunler aylar boyunca aralıksız olarak konustuk.bırbırımızn sorunlarını cozduk.ama hep anladıgım bısey vardı.bnden bısey saklıyordu. Bu cok açıktı onu kurcalama buna elleme onun ozelı vardır elbet ama korktugu bısey yada bır kıısydı.gunler aylar boyle surup gıderken bır gun cok dakık bır ınsan oldugu halde gelmediglni gordum endıselendım.korktum hatta sakladıgı seyın ıcine dustugunu bıle dusundum. Bunda gerceklık payı vardı ıste! Ertesi gun ıcımde bır acı vardı.dert ortagımı sırdasımı doktorumu ve bır arkadsımı kaybetmısım ıcımde bır burukluk vardı bu yuzden.gelecek haftada gelmeyınce olaylar kızıstı.yakın arkadsı kacırıldıgını bırı oldugınu bırıde delıler hastanesine goturulduguny soyluyordu.bunlar hepsı bı ıhtımal ama o sakladıgı sey her neyse bayan russelın bası sımsı beladaydı.ve bende.onu kurtarmalıydım.en azından oyle hıssedıyordum!ıse bı yerden baslamak gerektı.once delıler hastanesi.orayla ılgılı fılmleri duymussunuzdur ıcler acısı ve korkunc gercek olaylarr.ıste benım korktugumda bu ama arkadslarımı toplayıp oraya gıdecektım.jonathan zac ve zoe gelmeyı kabul ettıler.ertesi gun okul cıkısı gıdecektık.!