14.Спомени

61 9 4
                                    

Хоби я беше прегърнал, но в момента на идването на останалите тя се отдръпна от него.
-ВЕСИ!- стана и се затича към нея, сякаш не виждаше останалите.
-Слънчице!- дръпна я и я прегърна Кук.
-Ъм...- Стела.
- Знаеш ли колко се притесних за теб.. ъм... ние, ние се притеснихме.- Куки.
-Стела!
-Да, Чен?-тя се отдръпна от Кук, защото му беше сърдита.
-Защо си с Хосок? Тук!?
-Ами...
-Не е длъжна да ви дава обяснения.- намеси се Хоби.
-Ти я да млъкваш! И без това си виновен!- Джин.

Избухна спор между всички. Стела не издържа на напрежението и се случи онова, което най-малко трябваше да става... тя припадна. Тогава всички млъкнаха. Джънкук се наведе и я вдигна.
- Видяхте ли какво направихте- ядоса се Хоби.
- Ние?!- всички освен Джънкук.
-Престанете да се карате и помислете за нея! Да върви в болницата!- Куки.

След 5 минути, те вече бяха в болницата.
Кук започна да вика някоя сестра на корейски и всички го гледаха странно. Веси го побутна за да млъкне. Тя извика една сестра вече на български и приеха Стела в кабинета, където ги чакаше лекарят. Оказа се, че лекарят е този, който беше я прегледал предния път, когато се случи такова нещо.

Той я прегледа и излезна при близките ѝ. За съжеление новините не бяха много добри, а напротив бяха точно тези, които никой не искаше да чува.
-Вижте... съжалявам, но момичето не помни нищо от последните 1/2 месеца. Това значи близост, важни емоции и моменти и така нататък. Спомена, че иска да види Вас, госпожице Весела.
-Добре! Ще влезна.- каза тя през сълзи.
-А ние кога ще влезнем?- Кук на корейски. Веси преведе думите му на български на лекаря.
-Не е препоръчително да изпитва толкова много емоции след случая. Утре може да говорите с нея, но внимавайте какво казвате и правите, за да не стигне до по критично положение. И не ѝ казвайте, че е изгубила своята памет. Всеки ден я питайте някакви неща случили се през  този непознат за нея период и така състоянието ѝ може да се подобри.
-Няма проблем!- каза мама Джин.
-Ще се грижа за нея!- каза Чен.
-Пф...- измрънка под своя нос Куки, заради думите на Чен. Той не искаше Стела да се мотае с Чен.
Разбира се това се случи преди Веси да влезе, защото се наложи да превежда думите им.

Момчетата не позволиха на Хоби да остане в болницата. Той и Рм отидоха в хотела, който бяха резервирали и чакаха новини от останалите.
През това време те двамата не си казаха и дума. просто си гледаха в телефоните.

×В стаята при Веси и Стела×
....

To be continued...

Какво мислите за новата глава? Утре ще има още една, НАИСТИНА!😘  Чаооо и до следващия път! Сори, че няма снимки ама нз какви да сложа.😐✌

Don't leave meWhere stories live. Discover now