15.Отвличането

59 9 0
                                    

×В стаята при Веси и Стела×
-Как си?- Веси.
-Добре. Малко ме боли главата, но другото е ОК.
Веси не се сдържа, прегърна я и леко заплака. Може това да бяха само 2 месеца, но това бяха важни месеци.
-А защо сме тук?
-Ти падна и си удари главата.
-Ааа добре. Не е нещо сериозно, нали?
-Не.

-Стела, ще ти кажа нещо!
-ОК.
-Ние в момента не сме в Корея.
-Знам.
-Моля?!
-Ами лекарят говореше на български. А всъщност не разбрах защо точно сме тук.
-Ами... дойдохме да видим родителите си. За това сме тук.
-Ааа супер. А защо не помня това?
-Нещо си се отнесла и си забравила. А какво е последното, което помниш?
-Ами... защо питаш?
-Просто така.
-Помня, че Чен ни запозна с BTS и че в училище сложиха теб до онова момче... Кай, а мен до Чен. И онова момиче, което ни се направи на голямата работа.
-Оу...
-Какво?
-Нищо... Искаш ли да си ходим?
-Да но къде ще отиде?
-Ам... BTS имаха концерт в България малко преди двете да дойдем и сега са тук с Чен. Чен ни покани в хотела, в който са.
-Наистина ли?
-Да хайде!

Веси се обади на Чен и се разбраха да се чакат в хотела, защото те си бяха тръгнали от болницата. След 20 минути вече бяха в хотела. Стела не можеше да повярва, че отново ще се срещне с BTS.

Цялата вечер мина странно, защото Стела не се държеше както преди. Месецът беше ноември. След два дена се наложи всички да се върнат в Корея, защото училището продължаваше, а те вече отсъстваха много време.
Живота на всички продължи, но не по същия начин. От Кай нямаше следа, а момчетата не се виждаха с момичетата.

Нека ви върна в дните преди заминаването за България от Веси и момчетата.

Както казах, Веси не беше виждала от доста време Кай. б Братът на Чен-Lee се влюби в Веси тайно и я следваше навсякъде. Един ден видя нея и Кй заедно и те се държаха като повече от приятели-е поне момчето. Lee толкова се ядосва, че прати свои хора и те заловиха Кай. Родителите на Кай бяха извън града по работа и нямаше да ги има два месеца. Никой не беше пуснал за издирване Кай. Ето и какво се случи точно:
Една вечер към 22:30ч. прибирайки се отнякъде Кай беше упоен, качен в бус и изведени извън града.

To be continued...

Don't leave meWhere stories live. Discover now