Η ώρα πρέπει να ήταν περίπου δώδεκα το βράδυ όταν κατάφερα επιτέλους να μπω μέσα στο club. Ο κόσμος ήδη χόρευε σιγά σιγά στο ρυθμό της μουσικής. Χάιδευα απαλά το δεξί μου χέρι προσπαθώντας να προχωρήσω προς την παρέα μου , ένιωθα άβολα μπροστά στον κόσμο, μόνη μου.
《Σάντρα, εδώ. 》 άκουσα μια φωνή καθώς γύρισα προς την μεριά του DJ όπου καθόταν η παρέα μου.
Δεν ήμασταν κάτι το ιδιαίτερο, απλά έτυχε το αγόρι της κολλητής μου να παίζει σήμερα σε αυτό το πασίγνωστο club και αποφασίσαμε να έρθουμε εδώ. Τους πλησίασα με γρήγορα βήματα και τους χαιρέτησα έναν προς ένα. Η παρέα απαρτιζόταν από εμένα την κολλητή μου και άλλα δύο αγόρια εκτός του αγοριού της. Καθώς λοιπόν πήγα να αφήσω την τσάντα μου και το παλτό μου στο καναπέ, παρατήρησα ένα αγόρι με πολύ ανοιχτό ξανθό μαλλί να κάθεται στον δίπλα καναπέ από εμάς. Ήταν πολύ ωραίος αν και λίγο γελοίος όπως είχε κάνει χωρίστρα τα μαλλιά του στην μέση.
《Ποιος ειναι αυτός;》γύρισα και κοίταξα την κολλητή μου που καθόταν.
《Δεν ξέρεις τον Fy;》ρώτησε δυνατά και το αγόρι γύρισε να μας κοιτάξει αφού άκουσε το όνομά του.
Γέλασε ειρωνικά και γύρισε ξανά προς την παρέα του. Απίστευτο, ποιος είναι αυτός που μας κοίταξε με τόσο υπεροπτικό βλέμμα. Σκέφτηκα εκνευρισμένη και σηκώθηκα από την θέση μου πλησιάζοντας το αγόρι της Ιωάννας που έπαιζε μουσική. Αμέσως τον χαιρέτησα και εκείνος έκανε το ίδιο αγκαλιάζοντας με .
Το αγόρι με το ξανθό μαλλί σηκώθηκε από την θέση του και μας πλησίασε λες και μας γνώριζε. Πριν όμως προλάβω να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται γύρω μου συνηδιτοπιισα ότι με είχε σπρώξει και μιλούσε με τον YungT.
《Αγοράκι μου άλλη φορά να βλέπεις μπροστά σου.》 Είπα ειρωνικά και προχώρησα ξανά προς το τραπέζι μου.
Είχα νευριάσει τόσο πολύ με την αντίδραση του που θεωρούσε ότι είναι κάποιος. Δεν τον ήξερα καν για να μπορώ να πω ότι είμαι και κάποιο σημαντικό πρόσωπο. Βέβαια για να πω την αλήθεια είχα μια ιδέα για το ποιος μπορεί να είναι αφού η Ιωάννα βάζει συνέχεια τέτοια τραγούδια όταν είμαστε στο σπίτι μου.
《Τι φάση; 》 ρώτησε ένα αγόρι με σγουρα μαλλιά από την παρέα μου , ο Γιώργος.
《Ο τύπος είναι ξεκάθαρα μαλακας .》 Φώναξα αλλά εκείνη την στιγμή ένα χέρι έσφιξε το δικό μου καρπό.
《Θα μιλάς καλύτερα για εμένα. 》 απάντησε ξερά και σχεδόν με έσπρωξε για να περάσει.
YOU ARE READING
Dopamine
Teen Fiction《Φιλιππε, έλεος βαρέθηκα να νομίζεις πως θα μείνω εδώ να σε περιμένω.》 φώναξε δυνατά ρίχνοντας ένα βάζο κάτω στο πάτωμα. Highest ranking: #1 Greece