Κεφαλαιο 6°

351 19 10
                                    

Περίεργο να συμβαίνουν ολα τόσο γρήγορα ; Ακομα πιο περίεργο ομως ότι ολα οσα συμβαίνουν είναι προκαθορισμένα ε. Το περίεργο ηραν ομως ότι αυτό που ερχόταν δεν το περίμενε κανένας.

Τα αγόρια μιλούσαν με την Taylor για κάτι πολυ σοβαρό σχετικά με ενα νομικό θέμα. Έπαιζα με το κινητό μου ήσυχα και καθως λοιπον χάζευα στο Instagram ενα στορυ του toquel εμφανίστηκε μπροστά μου. Κυκλοφόρησε το νεο του δίσκο με τίτλο 777 .

《Παιδιά, ο toquel έβγαλε δίσκο.  Να τον βάλω; 》 ρώτησα και ολοι εγνεψαν.

Άνοιξα λοιπον την τηλεόραση μαι μπήκα στο spotify. Αναζήτησα το ονομα του δίσκου και πάτησα αναπαραγωγή. Το πρώτο τραγούδι είχε τον τίτλο Sandra και ξαφνικά ολα γύρω μου σταμάτησαν να κινούνται το μονο που άκουγα ηταν οι στίχοι του τραγουδιού αυτού, φοβισμένη για το τι θα ακούσω.

《Sandra, πάντα στο μυαλό το χαρτί
Ρουμπίνια στο λαιμό σου, διαμάντια
Ταξίδια μέχρι Καραϊβική
Gucci, Ferragamo και Prada
Σε θυμάμαι από μικρή
Ζήταγες μωρό μου τα πάντα
Δεν θέλω να σε ξέρω πια Sandra》άκουσα τους στίχους και αμεσως κοίταξα το μενταγιον με την κόκκινη πέτρα που φορούσα.  Ήξερα πως τον είχα πληγώσει αλλα οχι και έτσι.

《"Με λένε Sandra" λέω "χάρηκα, είμ' ο Toquel"
Πρόσεχε αν την αγαπήσεις θα στα πάρει όλα
Από μικρό παιδί ήθελε να έχει απάνω της φώτα
Μοιάζει με μια φίλη μου, τη λένε Lora
Δεν θα την γνώριζα ποτέ αν δεν της πουλούσα κόκα
Σίγουρα αν έχεις χαρτί, θα 'χετε βρεθεί
Και αν δεν έχετε βρεθεί, θα την έχεις δει
Δεν χρειάζεται να ψάξεις, θα 'ρθει σε βρει
Είναι το καλύτερο μουνί μες την Αττική》 ξεροβηξα και ο Φίλιππος γύρισε να με κοιτάξει πλεον εκνευρισμένος.

《Νομίζω πρέπει να σας εξηγήσω καποια πράγματα ε... 》 ειπα και κοίταξα ντροπιασμένη το πάτωμα δεν ήξερα αν επρεπε να τους πω τα παντα .

《Λοιπόν, εγω ήμουν μια κοπελα που ήξερε να τα βγάζει πέρα μονη της . Οι γονείς μου είχαν πεθάνει νωρίς. Ημουν δεκαεπτά χρόνων όταν τον γνώρισα.  Οι δικοί μου είχαν τεράστια περιουσία αλλα θα ήταν δική μου μια μερα μετά από τα δέκατα ογδοα γενέθλια μου . Ετσι χρειαζόμουν χρήματα. Αγόραζα κοκα απο εκείνον και την πουλούσα. Ήμασταν μαζι για κάποιο διάστημα μεγαλο μπορω να πω μέχρι τα δεκαοκτώ μου . Όμως εγω ηθελα να ζησω να φυγω στο εξωτερικό , κάνω μια ζωή που ενω εκείνος μπορουσε να μου προσφέρει οικονομικά, ομως δεν μπορούσε κανονικα αφού είχε αρκετές δουλειές.  Οπότε χωρίσαμε ,όμως αργότερα με ειδε με εναν άλλο. Ήταν περιπέτεια αλλα τι να κάνουμε με ειδε και να γιατί βγήκε αυτό το τραγούδι.  Τον αγαπουσαμ αν ρωτάτε αυτό αλλα ήμουν μικρή και χαζή οπότε ήθελα να κανω την μεγαλη ζωή.》 Ειπα σιγανά και όλοι με κοιτούσαν πολύ σοβαροί. 

Dopamine Where stories live. Discover now