Άνοιξα τα μάτια μου ψωρις όμως στην πραγματικότητα να το θέλω. Ήμουν τοσο νυσταγμένη που σε καμια περίπτωση δεν θα σηκώνομουν από το ζεστό αυτό κρεβάτι. Αφου το πήρα λοιπόν απόφαση, σηκωθηκα, προχωρησα προς το μπανιο για να πλύνω το πρόσωπο μου. Το κρύο νερό επέτρεπε στον οργανισμό μου να ξυπνήσει μέσο του σοκ οταν ηρθε σε επαφή με το δέρμα μου. Ήταν ακριβώς οτι χρειαζόμουν.《Ιωάννα, που εισαι; 》 φώναξα όσο πιο δυνατα μπορούσα για να δω αν βρίσκετε μεσα στο σπίτι. Μέχρι που την ακουσα να χαχανιζει.
《Στο σαλόνι ειμαι .》 Απάντησε ήσυχα και εγω κατέβηκα με γρήγορα βήματα κάτω, ετσι ώστε να την αγκαλιάσω . Μολις την έβαλα μέσα στην αγκαλιά μου ομως εκεινη φάνηκε ςρκεφα έκπληκτη.
《Τι επαθες καλε;》 ρώτησε καθώς η φωνή της φάνηκε να ακουγεται κάπως μπερδεμένη. Έκανε πισω τα κάστανα μαλλια της και με κοίταξε.
《Δεν ξερω , βασικά προσπαθώ να φτιαξω την διάθεση μου .》της απάντησα ακριβώς με τον ίδιο τόνο χαϊδεύοντας απαλά τα μαλλια της.
《Τι θα κάνουμε σήμερα;》εκείνη με κοίταξε προσπαθώντας να καταλάβει εκείνη τι ακριβως σκέφτομαι.
priince.fy: κούκλα που είσαι;
Sandra_: τι θες ρε Φιλιππε παλι;
Του απάντησα εκνευρισμένη αφού ήμουν αρκετα επηρεασμένη από τα χτεσινά γεγονότα. Δεν ήξερα αν επρεπε να σου φερθω με σωστό και ευγενικό τρόπο ή να του συμπεριφερθω με τον ίδιο τρόπο που εκείνος μου μιλά και μου φέρετε.
priince.fy: σιγά ρε κοπελα μου, δεν σου εκανα και κάτι.
Sandra_: άκου μετα τα χτεσινά δεν υπάρχει καν λόγος να ασχοληθώ μαζι σου . Να περνάς ομορφα με τις κοπέλες και τους φιλους σου δεν θα κατσω να ασχοληθώ, άλλωστε δεν έχουμε τίποτα μεταξύ μας για να συνεχίσω να ασχολούμαι.
priince.fy :εγινε όμορφη να το θυμάσαι ομως αυτό όταν θα τρεχεις απο πίσω μου .
Sandra_ : να τρέξω απο πισω σου ; καλό άντε γεια .
Εκνευρισμένη πλεον πέταξα το κινητό στο καναπε και γύρισα να κοιτάξω την Ιωάννα που στεκόταν μπροστά μου.
YOU ARE READING
Dopamine
Teen Fiction《Φιλιππε, έλεος βαρέθηκα να νομίζεις πως θα μείνω εδώ να σε περιμένω.》 φώναξε δυνατά ρίχνοντας ένα βάζο κάτω στο πάτωμα. Highest ranking: #1 Greece