B1

26 8 0
                                    

Cama başını yaslamış ve bundan sonraki hayatı için düşünüyordu. Nasıl yapacaklardı hiç bir fikri yoktu kocasının kumar borçları yüzünden evlerine haciz gelmişti. Şimdi ise herkesten uzağa başka bir şehire taşınıyorlardı. Zümra'nın içi hiç rahat değildi ama yapacak hiçbirşeyi yoktu. 

'Yetişmek üzereyiz hazırlan.'

'Tamam. '

Otobüs terminale yaklaştı ve otobüsten indiler. Kocası Aykut'un arkadaşı onlara otel ayarlamıştı. Bir ev ayarlayana kadar orada kalacklardı.

'Hoş geldin abi. Nasılsın ?'

'İyim Ahmet sen nasılsın ne var ne yok ?.'

'İyi dir. Nasılsın yenge ?'

Zümra bir türlü Ahmet'i sevememişti.

'İyi.'

'Neyse ben sizi otelinize bırakayım dinlenin yarında söylediğim eve bakarız .

'Sağol Ahmet sende olmasan ne yapardık .'

'Lafı bile olmaz abi.'

Otele gidip yerleştiler.

Aykut banyodaydı. Zümra banyonun kapısına yaklaştığında Aykut'un sesini duydu.

'Tamam güzelim merak etme birazdan yanına geleceğim. İki gün sonra hiç ayrılmayacağız. '

Zümra konuşmayı duyunca kalbine bir sancı girdi. Onu aldattığını biliyordu anlamıştı ama yinede konduramıyordu. Onu gerçekten seviyordu.

Suyun sesi kesilince hemen yatağa uzandı ve arkasını döndü göz yaşlarına engel olamıyordu.

'Zümra ben çıkıyorum Ahmatle biraz takılıcaz .'

Aykut gitmişti. Zümra ise her gece olduğu gibi yastığa sıkıca sarılıp ağlıyordu.

Sabah uyandığında kocası yoktu. Banyoya girip üzerini değiştirdi. Telefonunu alıp Aykut'u aradı . O sırada Aykut kaldıkları odanın kapısını açtı.

'Nereye gitmiştin ?'

'Nereye olacak yiyecek birşeyler aldım.'

'Tamam canım. '

'Hadi çabuk ye gidiyoruz buradan .'

'Nereye ?'

'Ahmet gelecek onunla buluşup eve bakacağız .'

Zümra birşeyler atıştırıp botlarını giydi ve montunuda giyip otelden çıktılar.

Bir süre yürüdükten sonra. Bir parkta oturdular.

'Zümra sen burada otur ben sigara alıp geliyorum.'

'Tamam geç kalma ama .'

Aykut gitmişti.  Zümra onun biran önce gelmesini bekliyordu. O sırada biri Zümra'nın yanına geldi.

'Afedersiniz '

'Buyrun ?'

'Şey aceba insülin enjeksiyonu yapmasını biliyor musunuz ?'

'Evet .'

'Lütfen benimle gelin hemen karşı evde oturuyorum abimin acil insülin ilacı alması lazım '

Zümra telefonunu çıkartıp Aykut'u aradı ama açmadı.

Ev yakın olduğu için koşarak gitti. Yanına gelen çocuk kapıyı açtı.

'Üst katta soldan üçüncü oda.'

Zümra hemen odaya girdi. İnsülin için gerekli olanlara baktı.

KISA BİR AŞK HİKAYESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin