Allie

35 3 1
                                    

   Az ébresztőm úgy csipogott, mint minden reggel, kivéve, hogy most fárasztóan korábban. Ami csak egyet jelenthetett. Első nap a gimiben.
   A nyár elképesztő volt. Amikor nem versenyeken voltam, vagy táborokba diákmunkázni, akkor szinte minden szabadidőmet a legjobb barátnőmmel, Lucy-val és az ő barátjával, Logannel töltöttem. Vagy moziba mentünk, vagy fagyizni, vagy csak simán leültünk Logannék hátsó kertébe beszélgetni.
   A szobám akkora nagyából, mint egy osztályterem.A jobb oldalán egy kis galéria rajta az ágyammal és egy éjjeli szekrénnyel, a bal oldalán áll egy kerek íróasztal rajta a laptopom, ezeken kívül még két ruhásszekrény egy tv és egy nagy tükör.
   Lemásztam a lépcsőn és a szekrényhez léptem, kivettem belőle egy fekete farmer rövidnadrágot és egy szürke toppot. Odaléptem a tükörhöz, és megfésültem szőkés-barnás, vállamnál egy kicsit hoszabb hajam, ami jól illett a zöld szememhez, és felvettem a kedvenc nyakláncom és karkötőimet.  
  Lementem a földszintre a házunk közepén lévő csigalépcsőn, és csodálkozva láttam, hogy Lucy lent vár egy tányér palacsintával.
   -Siess Allie, Logan már kint vár a kocsiba
   Lucy most is, mint minden nap, gyönyörűen nézett ki. Szőke haja kiengedve omlott le a vállára, a szeme kéken csillogott, egy fekete haspólót viselt és sötétkék farmer rövidnadrágot, amihez fekete magassarkút vett fel.
   Gyorsan megettem a palacsintát, aztán Lucy-val együtt kisétáltunk a házunk elé, ahol egy fekete BMW parkolt. A kocsinak dőlve ott ált Logan. A szőke haja össze-vissza ált, és szürke szemével minket követett.
   -Hölgyeim- hajolt meg Logan, és kinyitotta nekünk a kocsi ajtaját.
Beszálltunk a kocsiba és egészen az iskola épületéig beszélgettük.

Az 5 elem (Folytatom)Where stories live. Discover now