Allie

11 2 0
                                    

-Ez...fura - mondtam, de nem tudtam teljesen koncentrálni, mert Grayson még mindig nem engedte el a kezem. De a következő pillanatban meglátta, hogy a kezét nézem, és elengedte.
-Camilla! Tudsz még valamit Kornélról?
-Hát, még gondolkozok
-Al, nem ülsz le mellém?- kérdezte Logan.
-De, persze - mondtam és oda mentem a hintához.
Leültem, így hárman ültünk az öt személyes hintába, Lucy, Logan, és én.
-Grayson felsegítenél?- kérdezte Lucy.
Grayson megindult, és amikor megfogta Lucy kezét, hogy felhúzza, egy tűzgolyó pattant le a földre, mire egyből felálltam és oda löktem egy víz tócsát. A tűz eloltódott.
-Sajnálom nem akartam.
-Semmi baj, Grayson, nem a te hibád volt.
-Szerintem tényleg elkéne kezdeni használni az erőnket - mondta Camilla.
-Jó ötlet, Cam.
Mindannyian feláltunk, egy körbe rendeződtünk.
-Mindenki dobjon be egy labdát.- javasolta Grayson.
Mindenki bedobott egyett, és egy óriási füstfelhő szállt fel.
-Talán külön-külön kéne.- mondta Logan köhögve.
-Ki kezdi?
-Én kezdem - válallta magára Camilla.
Oda ment az almafához és megfogta az egyik félig érett almát, mire az megnőtt, és beleesett a kezébe.
-Ki kéri?
-Ezt honnan tudod?- kérdezte Grayson.
-Valamelyik nap leakartam szedni egy paradicsomot, ami még nem volt teljesen érett, és ez történt.
-Akkor nem feltétlenül van mindannyiunknak ugyanolyan ereje, például Caminek olyan van ami nekünk nincs - mondtam.
Ekkor egy nagy füstfelhő keletkezett, mire mindenki körbe nézett. Logan eltűnt.
-Logan! Hol vagy?
-Nem tudom, egyszer csak a levegőre gondoltam és levegő is lettem!- hallottuk Logan hangját, test nélkül.
Hátrálni kezdtem, de neki mentem valaminek. Felsikítottam.
-Nyugi csak én vagyok az
-Logan gondolj...magadra - javasolta Cam.
Ekkor Logan, egy nagy füst felhő kíséretében, visszajött.
-Akkor Lucy te mit tudsz?- kezdtem
-Hát még nem próbáltam semmit
-Akkor kezd el most
- És, hogy?
Mindenki megvonta a vállát, mire Lucy becsukta a szemét, és hirtelen ott termett mellette egy másik Lucy.
-Mizu? - kérdezte a másik Lucy.
Logan odament a két Lucy-hoz és mindkettőnek megérintette a vállát. Az egyik eltűnt.
-Allie? - fordult felém Grayson.
- Hmm??
- Mit tudsz?
- Ja, még nem próbáltam
- Senki nem próbálta, próbáld meg most
Követve a többiek példáját, becsuktam a szemem, és ekkor egy víz tócsa lett alattam. Aztán rájöttem, hogy én kezdek vízzé válni, végül egy egész patak lett belőlem. Elkezdtem Camilla felé menni, a víz úgy mozogott ahogy én mentem, ha Cam lenézett rám csak egy mini tót látott volna. Végül visszaváltoztam emberré.
-Akkor Cami te növeszteni, zsugorítani, öregíteni és fiatalítani tudsz? - kérdezte Grayson.
-Ühüm - bólogatott Cam.
-Logan, te láthatatlanná tudsz válni?- Logan bólogatott.
-Allie, te vízzé?
-Igen
-Lucy, te megkétszerezed magad? És a másik énedet, hogy irányítod?
-Hát, igazából a gondolataimat, amit nem én mondok ki, ő elmondja.
-Értem
-És te, Grayson, mit tudsz?- kérdeztem, mire mindenki bólogatni kezdett, mert most jöttünk rá, hogy Graysonnek nincs még semmi különleges képessége.
Grayson becsukta a szemét és vártunk. Nem történt semmi.
-Öhmm
-Nem tudom, nem történik semmi - mondta Grayson.
-Grayson! - kezdte Logan.- Csinálj egy tábortüzet.
-Egy mit?
-Tudod. Az erőd. Tűz. Fa.
-Jól van, Jól van, felfogtam.
Grayson egy kupac fára csinált egy tűzlángot.
-Allie, állj oda mellé, és légy készenlétbe.
Kicsit furcsálva, de oda álltam.
-Grayson tedd bele óvatosan a kezed a tűzbe, Allie ha fáj neki oltsd el.
Grayson elkezdte lassan bele tenni a kezét. Amikor beleért Grayson meg sem mozdult. Nem fájt neki. Kivette a kezét és lassan bele lépett. Kijött, és magasabbra csinálta a lángot, ami már akkora volt, mint ő maga. Úgy lépett bele, hogy az egész teste lángba volt.
-Grayson! Nem fáj? - kérdezte Cami.
-Nem
-Jó, de azért gyere ki
Grayson kilépett, én meg eloltottam a tüzet.
-Akkor én meg tűzálló vagyok?
-Igen, de nem hiszem, hogy mindenkinek ennyi lenne a nagyobb ereje. Szerintem van még csak nem tudunk róla - mondtam.
-Szerintem nemsokárra megtudjuk - mondta Grayson.

Az 5 elem (Folytatom)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang