Kornél

9 0 0
                                    

Lucy szobájában ültünk a padlón egy kis körbe, magamról és az erejükről magyaráztam a többieknek.
-Szóval akkor te ismersz minket? -kérdezte Logan.
-Minden porcikátokat -mondtam. -Még a furcsa szokásaitokat is tudom. Pl. Azt, hogy Logan kedvenc itala a sütőtökös latte, miközben amúgy nem szereti a sütőtököt, és, hogy Lucy mindennap más-más zoknit hord mindkét lábán, és a különböző zokniaira még felvesz egy egyformát, hogy ne látszódjon -folytattam, mire a társaságunk tátott szájjal nézett rám, aztán meg Lucyra, aki elpirulva levette a két egyforma fehér zokniát, ami alatt a jobb lábán egy piros csíkos és a bal lábán egy zöld pöttyös zokni volt.
Lucy mindenképp elakarta terelni magáról a figyelmet, ezért Loganre nézett. De mivel még mindenki őt figyelte, ezért csak megvonta a vállát.
-De azt is tudom, hogy Grayson ereje a legerősebb, és a tűz a víznek lett teremtve -mondtam, és sokatsejtően Graysonra és Allie-re néztem, mire ők elpirulva elfordultak. -És, hogy még egy csomó olyan erőtök van amiről még nem is tudtok.
-Például...? -próbálkozott Logan, mire mosolyogva ránéztem.
-Ezt nem mondhatom el, mert nektek kell rájönni -mondtam, mire mindannyian az égnek emelték a tekintetünket. -De, azt megígérem, hogy segítelek titeket, és megtanítom hogyan használjátok az erőtöket
-Ez is több mint a semmi -mondta sóhajtva Lucy.
-Jó, és ezt a tanítást lehetne máskor lefojtatni, mert mint látszik én pizsamába vagyok -nyavajogta Allie, mire mindenki felnevetett. Most tünt fel, hogy Allie a térdét maga elé emelve, próbálta elrejteni előlünk a pizsamáját.
Grayson mosolyogva odament az ágyhoz, levett egy plédet róla, és ráterítette Allie vállára, aki elpirulva megköszönte és betakarózott vele.
Logan, Lucy és én mosolyogva felvont szemöldökkel néztünk Graysonra, Logan még meg is lökte kicsit a térdét, mire ő mosolyogva ránk kacsintott. Persze Allie semmit nem vett észre a jelenetből, mert még mindig magába somolyogva piszkálta a pléd sarkát, de amikor arrébb néztem, meg láttam, hogy Camilla szomorúan néz Graysonra. De ezzel nem tudtam kifejezetten foglalkozni, mert Lucy polcáról leesett egy könyv, ami már annyira régi volt, hogy mikor a földre ért akkora porfelhő szállt belőle ki, hogy mindannyian köhögni kezdtünk. Odamentem, felvettem a könyvet és letöröltem az elejét, hogy eltudjam olvasni a címét.

"A titkos elem"

Kinyitottam és elkezdtem felolvasni hangosan.
-Régen Thea, egy ark angyal megteremtett 5 elemet és különböző embereknek adta az erőt. Arra szolgált a különleges képesség, hogy megvédje a világot Sixten-től, egy sötét ark angyaltól. Régen Sixten is a fehérek közé tartozott, de azonban, amikor elválasztották tőle a családját, Sixten fellázadt és megalapította a sötét ark angyalok világát. Az 5 erő birtokosai Olívia, Tyra, Olle, Theo és Noah legyőzték Sixten-t. Legalábbis azt hitték. Sixten igazából megmenekült. A harcból az 5 fiatal közül csak a legerősebb elem, a tűz, Theo élte túl. Theo-t ark angyallá tették, de amint megtudta, hogy Sixten él, újra kiválasztott fiatalokat az erőre, azokat akikben a legjobban megbízott és látta, képesek lesznek megküzdeni Sixten-nel. Mire a fiataloknak eljött az idejük, hogy megküzdjenek vele, észrevették, Sixten is erősebb lett. Az erő tulajdonosaiból csak kettő élte túl, Alexand, a levegő, és Braylin, az illúzió.
Sixten-t azóta nem látták, új erő birtoklók sem lettek, egyszer biztos, hogy Sixten kihasználja az időt, és a tehetetlenségünket, és feltámad. Ha Alexand és Braylin nem képez új embereket, és az arkok sem lépnek, a Föld kihalhat. Sixten akkora erőnek a birtokosa, hogy akár még az egész univerzumot is lerombolhatja.
Mindenki néma csendbe végig hallgatott, és mikor végeztem, még egy ideig emésztették.
-Te tudtad? -kérdezte Logan.
Bólintottam.
-Át is éltem. Én vagyok Alexand, én adtam nektek az erőt. Braylin 1 éve meghalt, es eljött az idő, hogy kiadjam a képességeket. Titeket találtalak legmegfelelőbbnek
-Szóval tudtad milyen nagy a tét, és hogy az életünk az ára, de te nem szóltál nekünk csak 2 héttel azután, hogy megkapjuk az erőt. Ráadásul ránk helyezel egy olyan súlyt, hogy egyszerű tinikből hirtelen szuperhőst csinálsz belőlünk és minket meg se kérdezel? -mondta Logan rám ordítva, miközben felállt.
-Logan, ha aznap amikor megkapod az erőt, odamegyek hozzátok, hogy: "Sziasztok, Kornél vagyok aki egyébként Alexand, egy régi gonosz szupererejű emberrel harcoltam és mindenki akit szerettem meghalt kivéve Camilla, szóval most nektek kellett adnom az erőt" akkor te majd biztos azt mondod, hogy rendben? Hát, bocs, hogy úgy döntöttem, a húgom és a barátaira bízom a világ megmentését, nem egy jött-ment járókelőre az utcán -mondtam már én is felkapva a vizet, és belenéztem Logan szürke szemébe.
-Szóval úgy gondoltad, vársz egy kicsit, hogy megszokjuk az erőnket és aztán majd egyszer oda jössz és közlöd, ölessük meg magunkat? Hogy majd így már nem vonjuk vissza, hogy segítünk neked? Így már sima ügy lesz? Csak úgy odadobsz minket a csatatérre?
-Nem volt választásom -kiáltottam rá.
-Nekem viszont van. Szóval köszönöm de én nem kérek belőle -jelentette ki, és kiment.

Az 5 elem (Folytatom)Onde histórias criam vida. Descubra agora