♡1.Bölüm♡

79 15 24
                                    


-Sonunda.

Nihayet okul çıkışı gelmişti. Eşyalarımı çantama koymuştum unuttuğum bir şey var mı diye sıranın altına son bir kez bakmıştım. Hemen çantamı sırtıma takıp sınıftan çıkıp ikişer ikişer merdivenlerden inmeye başlamıştım. O anda arkamdan bana seslenen Merve vardı.

-HEY YAĞMUR BEKLESENE!

onu dinlemeyip merdivenlerden inmeye devam ediyordum birden Merve üzerime atlamıştı. Neredeyse ikimizide yere düşürecekti.

-Merve dikkat etsene.

-Ne yapim sende dursaydın. Eee..ne yapıcaz?

-Eve gidicez sence ne yapıcaz Merve.

-Off iyi ben buradan gidicem sende gelicek misin?

-Yolu uzatmicam Merve hadi görüşürüz.

-iyi peki madem görüşürüz.

Eve doğru yürümeye başlamıştım. Aynı zamanda kedi var mi diyede etrafa bakıyordum yani kedileri çok severim ehehe her neyse. Bir kac dakikalık yurüyüşten sonra evin önüne varmıştım. Kapıyı açtıktan sonra iceiye geçmistim. İçeriye mis gibi kokular geliyordu ve annemin yanına gitmiştim.

-Anne çok güzel kokuyor yaa.

-Ha geldin mi kızım.

-Yok yürüyorum anne yoldayım.

-Kiz ananla dalga geçme.

- Tamam tamam.

-Eee gunun nasıldi?

-sıkıcı işte

-Hmm..

Annem yemekle uğraşırken birden bana bakmıştı.

- Kızım git üzerini değiştir bune hal böyle.

- Offf

-Oflama anana , hadi.

- Peki peki.

Mutfaktan ayrılıp odama doğru ilerledim. Hızlıca üzerimi değiştirip annemin yanına tekrardan gitmiştim.

-Şu tabaklari masaya koy bakim

Annemin elindeki tabakları masaya koymuştum ve tekrardan mutfağa gidip çatal kaşıklarıda aldım ve tekrardan masaya koydum. O sırada kapı çalmıştı.

-Ben bakarim annem

Kapıya doğru ilerledim kapı deliğine baktığımda babamı görmüştüm. Hemen kapıyı açtım ve babama sarıldım.

-Hoş geldin baba.

-Hoşbulduk kızım benim. Oh mis gibi kokular geliyo anan yine bize yemek yapmıs bu karı olmasa biz güzel yemek yiyemicez valla.

O sırada annem yemekleri tabaklara koyarken babama bakmıştı.

-Tabi ben olmasam siz ne yiceniz. Hadin gecin masayada yemeğimizi yiyelim şöyle

-Tamam hanım açlıktan ölüyorum  zaten.

-Sus da otur masaya Bey.

..........

Yemeklerimizi yedikten sonra anneme yardım ettim. Yardım etmem bitince hızlıca odama doğru gittim. Elime telefonumu alıp masama geçtim ve telefonda oyalandım. O sırada pencerem açıktı ve gözlerimi pencereye doğru çevirmiştim.Göze benzeyen iki çift küçük mavi parıltı , gecenin karanlığında siyah silüeti süslüyordu. Bana doğru bakıyordu sanki. O anda yerimden yavaşça kalktım ve minik adımlarla sessiz bir şekilde pencereye doğru ilerledim. Bir kaç adım kalmıştı ki birden siyah şey gecenin karanlığına karışıp kaybolmuştu. Ağzım açık pencereye bakıyordum. Sanırım biraz korkmuştum ama merakimdan pencerenin dibine kadar gittim ve aşağıya baktım , yoktu. Hemen kafami sağa sola çevirdim , ama yoktu. Cok meraklı birisi olduğum için pencerede biraz daha durdum ama gelmemişti. Saate baktığımda 22:38 di. Hızlıca cantamı ayarladım ve dişimi fırçalamak icin banyoya yönelmiştim.

-Kızım.

-Efendim anne.

-Yarın seni okuldan baban alıcakmış tamam mi okulun önünde bekle kuzucuğum.

-Tamam annem.

Odama doğru yöneldigimde yine o siyah silüeti görmüştüm ve tekrar kayboluvermişti.

-Benden ne istiyor bu şey? Sanırım beni gözetliyor..off bu gün kesin uyuyamicam.

Hızlıca pencerenin oraya gidip kapattım ve perdeyide çektim. Kosarak ışığı kapatıp yatağımın içine uzandım. O anda iceriye annem girdi ama kapattığım ışığı geri açmıştı.

-Kuzucuğum iyi geceler.

- İyi geceler.

Annem yanıma doğru gelip yanağıma küçük bir öpücük kondurup saçımı okşadı.

-Umarım yarin günun sıkıcı  geçmez.

Annem gülerek kapının oraya kadar gitti ve  ışığı kapatıp tekrardan iyi geceler dedi. Ben ise hala penceremdeki duran siyah şeyi düşünüp duruyordum. Neden benim penceremin önüne gelip duruyo bu şey..

Bu ilk kitabım hatalarım olabilir o yüzden onlari görmezden gelin. Umarim keyifli bir şekilde okumuşsunuzdur.  :)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Sihirli Gece KedisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin