Annem bi kediye bi bana bakıyordu..
-Onu konuşturdum annem yani..sana teşekkür edemiyor ya hani ehe.
-Ne şakacısın kız neyse kedicik çok açtır şimdi.
Annem mutfağa gittiğinde Elmas patisi ile kolumu dürttü.
-Hey benim hayatımi kurtardığın için sağol prenses. Ağzımdan yanlışlıkla kaçırdım.
-Sorun değil, daha dikkatli olmalısın.
-Kedicik gel pisi pisi gel sana ton balığı verelim. Kızım sen kediyi dışarı çıkart bari. Bu kadar evde durduğu yeter.
-Tamam annem.
Elmas beni takip ediyordu ve kapıyı açtığım anda direkt dışarıya fırladı. Elmas ile arka bahçeye doğru ilerledik.
-Sanırım burada elveda demem gerekiyor değil mi?
-Evet prenses.
-Bunu yemek ister misin?
-Elbette ben ağzımda taşırım ve bi yerde yerim.
-Ama nasıl açacaksın bu konserveyi?
-Kendim aç-Y-YANI ehm birisine açtırırım.
-Pekala..afiyet olsun Elmas.
-Teşekkür ederim prenses. Görüşürüz.
-Görüşürüz.
Elmas konserveyi ağzına aldı ve yavaş adımlarla götürmeye başladı. Ben ise yüzümdeki tebessüm ile giden Elmasa bakıyordum..
°•°•°•°•°•°•°•°•°
1 gün sonra..
Merve'nin buradan ayrıldığı günden beri pek bir şey yemiyordum. O anda telefonum çalmaya başladı. Koşarak masaya ilerledim ve ekranda Mervoşum yazısıni görmem ile telefonu açmam bir oldu.
-YAĞMUR!
-MERVE!
-Ya Yağmur çok özür dilerim ama seni işlerden dolayı arayamadım. Cidden özur dilerim sözümü tutamadım.
-Sorun değil Merve.
-Ayh keşke sözümü tutabilseydim ama cidden telefonum falan ağrızalandi kaç haftadır tamirdeydi bide. Annemin telefonundan arıyacaktım ama işler işte. Eeee kediden ne haber?
-Kedi mi?
-Evet.
-Merve..kedi benimle konuştu inanabiliyor musun?
-Nasıl, Seninle mi konuştu?!
-Evet benimle konuştu. İşin garibi bana prenses diyor.
-Romantik bi kedi desene.
Merve kahkaha attığında sinirlenmiştim.
-Ya, ne demezsin.
-Yağmur tamam kızma şaka yaptım.
-Ee senin okul nasıl geçti?
-Valla ne yalan söyliyim çok berbat geçti. Yeni arkadaş ediniyim dedim hepsi kendini bilmiş. Bi tane de kız gördüm aynı sen Yağmur. Duygulanıp ağlayacaktım kendimi zor tuttum.
-Ay kıyamam beni mi özledin.
-Sanki sen beni özlemedin.
-Özledim tabi ki burda olsaydın kedi ile konuşurdun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Gece Kedisi
AléatoireBen ilk defa hikaye yazıyorum ve hikayede çok hatalar olabilir o yüzden hatalarımı görmezden gelirseniz çok sevinirim.. Oy ve yorum yapmayı unutmayın :D Keyifli okumalar ..Kapak resmindeki çizim bana aittir.. Bu nasıl cümle neyse :) tekrardan iyi o...