Sabah annem beni uyandırmıştı.
- Hadi kalk okula gec kalıcan saat 07:50 bak
-NEEEE CİDDEN MI ANNE BENI NIYE UYANDIRMADIN!
Hızlıca yerimden kalktim ve okul formami hemen giydim annemde o sırada bana gülmeye başlamıştı.
-Kız saat daha 07:32 kalk diye dedim ben sana.
-Off anne ya bari biraz daha uyumama izin verseydin.
- Olmaz kızım ben sana mis gibi kahvaltı hazırladım bu cici ellerimle hadi bakim.
-Tamam.
-Ha okul çıkışı baban alıcak seni.
-tamam anne.
Hemen mutfaga doğru koşup sandalyeme oturdum. Yumurtayi ağzıma götürüp meyve suyumdan bir yudum alıp arkama yaslanmıştım. Birden aklıma o gelmişti anneme desem mi demesem mi diye düşünüyordum.
-saat 07:34 kızım çabuk ye daha dişini fırçalican.
-Dur şunlarında yiyim anne bi izin ver ya.
-Hadi hadi.
Kahvaltımı ettikten sonra banyoya gittim ve dişimi fırçaladım. O sırada kapı çalmıştı.
-Kızım merve ve ece gelmiş.
Ece mi? Ece normalde benim yanıma gelen bir kiz değildi yani onunla pek konuşmazdık. Açıkçası geldiğine sinir olmuştum ne yalan söliyim. Annem hızlıca bana çantamı verdi ve yanağıma öpücük kondurup bizi uğurladı.
-Yağmur günaydın
-günaydin Ece , sanada günaydın Merve
-Gunaydin , bu gun nedense çok mutluyum.
-Neden?
-Yav bilmiyor musun?
-Hayır bilmiyorum.
-Bilmiyorsan nasıl mutlu oluyorsun o zaman?
-Ece sende su mutluluğumu bozmasan şaşardım.
-off tamam sustum iyi.
-Kızlar size bir sey anlatmam gerek.
-Evet dinliyoruz.
Yağmur baştan sona kadar dünkü olayı anlatmıştı. Arkadaşlari ise yagmurun dediklerini sessiz bir şekilde dinliyorlardı. O sırada okulun önüne gelmişlerdi.
-Yağmur sen korktuğun halde oraya nasil gidersin , ya başına bir şey gelseydi!
-Off merak iste ne yapiyim..hem ortalıkta yoktu en iyisi benim size kanıtlamam lazım. Bu gün okul çıkışı bana gelin.
-Baban ve annen izin verirler mi?
-verirler niye vermesinler merve.
-Ben babanı hiç görmedim.
-görürsün bu gün Ece merak etme..
O sırada sınıfa varmıştık merve ve ben yanyana oturuyorduk önümüzde Ali ve Yunus oturuyorlardı.
-Yagmur ödev var mıydı?
-Bana niye soruyorsun ki Yunus zaten odev yaptığın yok.
-annem babam iste odevin varmi diyince yok demiştim. Eğer ödevimi yapmazsam hoca görür ve anneme soyler yalan söylediğimde ortaya çıkar. Anladın mi şimdi yağmur ödevini yaptıysan verebilir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sihirli Gece Kedisi
RandomBen ilk defa hikaye yazıyorum ve hikayede çok hatalar olabilir o yüzden hatalarımı görmezden gelirseniz çok sevinirim.. Oy ve yorum yapmayı unutmayın :D Keyifli okumalar ..Kapak resmindeki çizim bana aittir.. Bu nasıl cümle neyse :) tekrardan iyi o...