Ach... Tak som späť s trošku podrobnejší info o mojom hlavnom OC White Rose
Meno: White Rose
Titul: Presný titul nemá no poníci ju nazývajú Princeznou Života, keďže raz sa jej podarilo umrieť ale nakoniec predsa len neumrela (ehm, ehm, spoiler, ehm, ehm) a Celestia s Lunou ju menoval za Princeznú
Vek: 19 (trochu mladá, nie?)
Rodina: Snow Shade (otec), Night Light (mama), Golden Soul (staršia sestra), Sky Hope (mladší brat)
Vzťah: Princ Dark Moon - syn Princeznej Luny
Niečo málo o povahe a záľubách: Rose je celkom citlivá a empatická. Dokáže sa vžiť do akejkoľvek situácie, čím vie byť veľmi nápomocná. Má rada spoločnosť a priateľov ale nikde ich nemá veľa, iba tých najbližších, avšak nemá veľmi v láske byť stredobodom pozornosti. Je veľmi nadaná na mágiu a preto chodila na školu pre nadané jednorožce. Teraz , ako princezná, na to nemá veľa času a tak sa učí u Celestii.
Na prvý pohľad vyzerá ako milé, nevinné a úprimné dievčatko. Avšak keď ju spoznáte, že nie je také ľahké ju prečítať. V skutočnosti má mnoho tajomstiev a nemá v pláne ich vyzradiť. Taktiež je dobrá herečka čo sa pocitov týka. Na povrch výde len to, čo dovolí. Aj keď... Niekedy sa jej to nepodarí a raz za čas vypustí paru. Veď kto z nás nie? Keď s ňou nesúhlasíte, vo väčšine prípadoch to skončí vašimi zaľahnutými ušami, nejakou rozbitou bázou a Rose napokraji kolapsu a bez hlasiviek, lebo ich vykričala.
Miluje, keď má chvíľku pre seba, keď ju nikto neruší a ona si môže pokojne sadnúť ku knihám a čítať a čítať a čítať... Takže ak si ju pohneváte, odporúčam vám, dajte jej nejakú hrubú knihu alebo ju pozvite do jej obľúbenej kaviarne Red&Grace kde si vždy po chutí na muffinoch.
Bydlisko: Spoločne s rodinou bývalá na okraji Ponyvillu (píše sa to tak?) niekedy u starích rodičov na farme ale momentálne býva na Celestiinom zámku spoločne zo svojim (budúcim) manželom, Dark Moonom
Vzhľad:
Ugh.. Myslím, že stačí. Ak na Rose máte ešte nejaké otázky, pýtajte sa 😉
White Rose