Ako podla názvu snáď každému jasné.. Vyhlasujem súťaž! Keďže som sa rozhodla znova začať písať Cestu života (kto by nevedel, príbeh o mojom hlavnom OC - White Rose) zistila som, že ten starý cover sa mi vlastne vôbec nepáči a vlastne ho ani v galérii nemám. Takže..Zadanie: Cover na knihu Cesta života
Moje požiadavky: Keďže nemám presnú predstavu ako by mal cover vyzerať, dám vám na výber. Každý, kto sa prihlási nakreslí čo si vyberie.
1. Rose ako sedí na nejakej skale alebo v zámku a pozerá na Ponyville (už ako alicorn)
2. Rose a princ Dark Moon (ktoré zverejním zajtra, v ďalšej kapitole) ako sa na seba pozerajú alebo čokoľvek. Proste aby boli vedľa seba (Rose ako unicorn)
Alebo
3. Rose ako získa krídla (ako inak to mám nazvať? 😅). Proste aby bolo vidno, že sa v tú chvíľu stala alicornom (alebo pegacornom..)Samozrejme, musí tam byť názov.
Asi to je trochu zložitejšie zadanie ale tak..
Ak si niekto trúfa, môže ich nakresliť viacA ak by sa niekomu nechcelo trepať na prvú časť obrázkov, tu máte Rose v celej svojej kráse
(ak sa ju niekto pokúsi nakresliť ako unicorna, tie fľaky má aj na chrbte a krku)
Čas: do budúceho piatka - 10.4.
Dúfam, že sa aspoň niekto zapojí..
Nom a teraz druhá časť - Rodina Rose. Na obrázku síce nie je jej sestra ale.. Je to aspoň niečo. Vopred upozorňujem, že je to robené na base (iba som tam upravila pár vecí) a je to kreslené o.. Jednej ráno? Takže sa mi nechcelo tieňovať ani nič podobné.. 😅)
Na ľavo je malý braček Sky Hope, uprostred mama, ktorá stále nemá výsledné meno a na pravej strane otec Ice Blade. Na obrázku chýba staršia sestra Golden Soul, ktorá je sivý pegas so zlatými koncami krídel a rovnako tak aj hrivou. Oči má tiež po mame.No, ja sa s vami lúčim a ja idem pracovať na Dark Moonovi...
White Rose