7.Bölüm 👑

300 22 14
                                    

1 Hafta Sonra

Bu geçen sürede Hadise hâlâ Murata bir cevap vermemiştir. Murat her gün 1 saatliğine de olsa onlara gidiyordur Denizi görmek için. Denize de bugün söyleyeceklerdir.

Bu arada Oğuzhan ve Yağmur balayından döndü. Oğuzhanın evinde yaşıyorlar. Onlar da Hadise ve Muratın barışmasını çok istiyorlar.

Murat Hadisenin evine giderken arabada telefonuyla Hadiseyi arar.

Hadise: Efendim?

Murat: Hadise, ne yapiyosunuz?

Hadise: Hiç, Deniz odasında oyun oynuyor. Bende oturuyorum öyle işte.

Murat: Tamam ben geliyorum yoldayım.

Hadise: Hm anladım tamam. Sen gelene kadar ben biraz konuşayım onunla.

Murat: Tamam, 5 dakikaya oradayım.

***
Murat 5 dk içinde oraya varır. Bu sürede de Hadise biraz Denizle konuşmuştur. Murat kapıyı çalınca Deniz koşarak gider ve açar.

Deniz: Aa Murat abi

Murat: Napıyosun bakalım prenses?

Deniz: Hiç annemle konuşuyoduk

Murat: Hmm. Gel bakalım.

Beraber içeri geçerler.

Hadise : Hoşgeldin

Murat: Hoşbulduk.

Denizle beraber otururlar. Denizi ortalarına alırlar.

Deniz: Annecim şen konuşuyodun benimye.

Hadise: Hm evet canım. Sana kısaca şöyle söyleyeyim. Çocukların ya da diğer insanların hiç farketmez, babasız kalmalarının bir sürü nedeni vardır. Bazılarının bi nedenden dolayı ölür. Hastalıktan olabilir mesela.

Deniz: Yokşa benim babam...

Hadise: Hayır hayır bitanem öyle bişey yok. Sadece ölüm değil bu nedenler. Bir sürü sebep var. Bırakmak zorunda kalmıştır, temelli olarak ya da uzun bi süreliğine.

Deniz: Yaa ne kaday kötü 😞

Hadise: Kuzum bunları sana uzun uzun anlatmak isterdim ama asıl konumuz tam olarak bu değil.

Deniz: Bişey sormak istiyoyum.

Hadise: Sor bitanem

Deniz: Sen yine cevap veymiceksin biliyorum ama... Benim babama ne oydu peki?

Hadise: Söyleyeceğim şey bununla ilgili canım. Ama sana ilk bi kaç sorum olucak. Baban şimdi çıkıp gelse... Kızgın olur musun ona? Bu zamana kadar gelmediği için?

Deniz: Hayıy babalara küsülmez 😊

Hadise: Oy kuzum benim 😘

Deniz: Gelicek mi Yokşa??

Hadise: Hiç kırgın olmazsın di mi?

Deniz: Hayıy annecim 😊

Hadise gülümser ve sonra Murata döner. Muratta gülümser.

Hadise: Şimdi sana şöyle söyleyelim. Sen kırgın olursun, kızarsın, üzülürsün diye biz korktuk. O yüzden sana söyleyemedik. Babanı bi süre baban olarak tanımadan sev, alış istedik. Ama şimdi zamanı geldi sanırım. Baban burda güzelim.

Deniz: Geyçekten mi 😍 Nerde nerde

Deniz heyecanla ayağa kalkar.

Hadise: Dur dur otur 😂

UNUTULMAZIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin