Final 🥺💘😍

239 15 6
                                    

Düğün Günü...

Yağmur: Kuzum çok güzel olduun😍

Hadise: Yaa öyle mi diyosun 🥰 Siz de çok güzelsiniz

Ece: Tatlım öyle mi diyosun ne demek şahane gözüküyosun :)

Yağmur: Benim çiçeğim de çok güzel oldu ama yaa 🥰

Hadise: Ya ben de görmek istiyorum ama kızımı -_-

Yağmur: Babasının yanında, ben ona derim şimdi annenle beraber çıkacaksın diye, kosa kosa gelir o :)

Ece: Murat gelir birazdan, o da gelir onunla.

Yağmur: Aa evet.

Hadise: Annemler aşağıda di mi?

Yağmur: Evet evet Nedret teyzeler, Gülnihal teyzeler fln herkes aşağısıyla ilgileniyor.

Hadise: Tamam... Huh heyecanlandım:))

Yağmur ve Ece güler. O sırada da kapı çalar ve kapı hafifçe açılır. Murat kapidan konuşur.

Murat: Gelelim mi?

Yağmur: Gelin, gelin hazırız biz zaten

Murat ve Deniz içeri girer. Deniz girdiği gibi annesine sarılır. Hadise de eğilip yanaklarını öper.

Deniz: Anneciim çok güzel olmuşsun 🥰

Hadise: Sen daha güzel olmuşsun meleğim benim 😘

Ece: Biz çıkıyoruz ozaman, sizde oyalanmadan inin sizi bekliyoruz :)

Hadise: Tamam

Ece ve Yağmur çıkar. Muratta gidip Hadisenin ellerini tutup öper.

Murat: Çok güzel olmuşsun bitanem

Hadise: Sen de çok yakışıklı olmuşsun:)

Murat: Hazır mısın?

Hadise gülümseyerek kafasını hafifçe sallar ve Muratın koluna girer. Denizin de elini tutar ve çıkarlar. Üçü birlikte yavaşça aşağı inmeye başlayınca herkes alkışlamaya başlar.  Nikâh masasına gittiklerinde otururlar ve Yağmurla Oğuzhan şahitler olarak geldiğinde Deniz onların yanına gider. Ve nikaha geçerler.

N.M : Bu güzel çiftimiz evlenmek istediklerini belediyemize beyan ettiler. Şimdi bir kez siz değerli konuklar ve şahitlerin huzurunda tekrar soruyorum. Siz Hadise Açıkgöz, hiç bir etki ve baskı altında olmadan, kendi iradenizle, yanınızda bulunan Murat Bozu eş olarak kabul ediyor musunuz?

Hadise gülerek Murata bakar ve hafifçe mikrofona yaklaşıp bağırır.

Hadise: Eveettt!

Herkes alkışlar. Sonra nikah memuru aynı soruyu Murata sorduğun da Muratta gülerek bakıp o da bağırır.

Murat: Evettt!

Herkes alkışlar. İmzalardan sonra kalkarlar ve Hadiseye nikah cüzdanını verirler. Hadise gülerek salladıktan sonra Murata döner ve Murat yüzünü avuçlayarak alnından öper. (Saçmalamayın Deniz var, aaa çok ayıp Şşt! Sjxjejsjsj)

Düğün de eglenmeler vs bittikten sonra Yağmurlar Denizi alır ve onlara getirir, Hadise ve Muratta Muratın evine gider. Artık orada yaşayacakları için...

***
5 Ay Sonra

Yağmur Hadiselerin düğünden 2 ay sonra, 1 buçuk aylık hamile olduğunu öğrenir. Şuan da 4,5 aylık hamile ve  bugün Oguzhanla cinsiyetini öğrenmek için hastaneye gitmişlerdi. Ece ve Serdar hariç herkes ise Hadiselerin evinde toplanmış onların gelmesini bekliyordu. Küçükte bi hazırlık yapmışlardı eğlence amaçlı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 30, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

UNUTULMAZIMSINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin