Noah es Nilla ült a vagonban. Arcukon látszott a félelem és tehetetlenség. Egyszerűen egy pillanat alatt megváltozott minden.
- Jól vagytok? Mi történt?*kérdeztem*
- Fáj a labam!*mondta Noah*-Valoszinu eltört nem tudok ráállni!*sírta el magát Noah.
- Semmi baj nyugodj meg! Azt mondták nekem meg mielőtt felszalltam volna a vonatra hogy van 2 óránk oda érni!*mondtam*-De hogy hova megyünk azt senki se tudja.
-Hmm...Nem lehet hogy egy táborba visznek minket?Egy menekíto táborba?*kerdezte Nilla kivancsiskodva.
- Lehet..nem tudom..Most az a fontos hogy Noahnak segítsünk.*mondtam határozottan.*-Van ebben a vagonban fa meg egy kötél. *Kialtottam fel majd gyorsan a faert és kotelert nyúltam*
A fát oda tettem Noah lábához majd kötéllel atkototttem és a fabol csináltam egy mankot. Egész jól megcsinaltam magamhoz képest.Megállt a vonat. Gyermek sikolyok hangját hallottam.Kinyitottak a vagon ajtaját majd lesegitettek testvèreimet. Engem persze nem. Úgy estem ki a vagonból egy bozót fogott meg. Felálltam majd oda ballagtam testvéreimnek. Noah belekapaszkodott kockás szoknyámba,Nilla a kezemet fogta. Egy férfihang kiáltott fel előttünk.
-Sorba álljatok be!!MOST!!*Kiáltotta az ismeretlen férfihang*
Belltunk egy sorba lehettunk vagy 2000-en.
- Én George tábornok vagyok!Aushwitzban vagytok!Ez egy haláltábor!*mondta ilyeszto hangon* Ha nem csináljátok meg a feladatokat akkor így jártok mint ő!*mondta hangosan* Majd arrèbb állt és egy kopja fát lehetett látni ahol egy kis fekete hajú lányt láttunk. Fejéből és lababol folyt a vér. Próbált meg kuzkodni. De senki nem segített neki. Meghalt.
-Ertitek?*kérdezte*
-Igen igen igen!*kialtottuk fel egyszerre.
-Rendben van akkor most bemegyünk megmutatom a szobaitokat.Beléptünk egy szobába.
- Ez lesz a tiétek!Ti 6-an!*mondta majd rám és testvereimre és még 2fiura és egy lányra mutatott.
A fal penészes volt. Rozsdás emeletesen ágyak voltak rakva. Az egyiknek a matraca törött volt. Az ablak raccsal volt festve mint a bortonbe. Noah oda szaladt az ablakhoz és elkezdett kiabálni.
- Haza akarok menni!!!
-Nem mész haza megértetted?*mondta George*-Itt rend van! Nincs menekvés!
- Megértettük!*léptem oda Noah mellé*
Szorosan megfogtam a kezét és a fülébe sugtam hogy nem lesz semmi baj...
- Rendben van. 5perc múlva mindegyikőtök legyen a lenti téren!*mondta majd megfordult és kilépett az ajtón*
- Fhu... Hogy kerülhetünk mi ide?!Meg fogunk halni!*mondta Nilla.
- Nem fogunk!*próbáltam kicsit biztatni*
- De igen..*mondta halkan egy hang a hátam mögött.
Egy vörös hajú szeplős lány volt. Nem volt 10 éves. Lehajtott fejjel állt előttem. Vörös haja mellkasára borult. Kezèt össze kúlcsolva tartotta.
- Hogy érted ezt?*kèrdeztem tőle*- Úgy hogy én már jártam itt. 2eves koromban hoztak ide. Most 6 vagyok. A nevem Emma. Innen soha nem szabadulunk. *Mondta halkan majd felemelte fejét.
Gyönyörű ősz barna szemei könnybe gyűltek és elkapta a sírás.
- Ne sírj! Nem vagy egyedül majd mi segítünk kijutni innen.*mondtam biztatóan majd oda leptem hozzá.*
- Köszönöm de én ezt reménytelennek tartom.*mondta majd kezével le törölte könnyeit. Ránéztem az órára. Letelt az 5 perc.
- Indulnunk kéne!*mondta Nilla*
- Igen!*álltam mellé*
- Akkor induljunk.*mondta Emma*Lesetaltunk az emeletről a térre.
- Vigyázz!! *Kiáltotta George*- Ma egy akadály pályán felmèrünk mindenkit!0-10 éves korig nem merünk fel senkit csak kèpezzük. 10-felfelè akadályokat kell végig csinálni időre! Aki nem csinálja meg időbe az nagyon rosszul fog járni!*mondta komolyan George*
George egy magas széles vállú férfi. Katona haja van 0-sra van nyírva.
- A 0-10 èves korig levő gyerekek menjenek társammal Dave- vel!*mondta George*- Aki pedig a másik korosztályba tartozik jöjjön velem!Elkezdtünk sétálni. Csak Nilla jött velem. Egy nagy íves kapun sétáltunk át. Minden hol szöges drótos kerítés vett körbe. Beèrtünk egy akadály pályához. De amit akkor pillantottunk meg az lélek kifordító volt....
YOU ARE READING
Haláltábor
Historical FictionSziasztok! Ez a könyv a második világháború idejéből van. Vannak benne olyan vonások. Egy lány és testvèreirol később barátaitól szól. Egy táborba kerülnek nem is akar milyenbe és a mindennapjaikat mutatja be hogy hogy élik túl.Egyaltalan tulelelik...