Co se to stalo? 😮

103 2 7
                                    

Čus, sem Johy je mi 17. Píše se rok 2021 v té době už sem plnoletá

S nakim už se znám celkem doluho, milovala sem ho ale teď už moje láska k němu vyprchává. I tak sem trochu nervózní. Proč si toho o mě tolik pamatuje a proč se občas pošťuchujeme a on si to nechá líbit🤦‍♀️

Od doby co je mi 18 tak, nevím jak ale Nak má nějak více času. Dohodli sme se, že 1-2 za měsíc se budeme scházet v jeho oblíbeném baru, nevím proč to Nak chtěl ale souhlasila sem.
Jednou naše společné odpoledne bylo velmy zvláštní, Nak byl nějaký smutný, naštvaný či co. Bylo mu to vidět na očích plus většinou si dá jedno dvě piva a pak pije se mnou kofolu ale dnes si dal těch piv nezpočet.
Začala sem mít o něj strach ale po tom co se ke mě nahnul, přitáhl si mě k sobě blíž a začal mě něžně kousat do krku, vyjekla sem a s pláčem utekla směrem k záchodům. Trvalo to asi dvě hodiny než sem se uklidnila a vypravila zpátky za Nakim. Vyrazila sem i přez stres celkem rychle zpátky, po chvíly sem se ale zarazila. Kolem Nakiho stála skupina nějakých ženských a pomalu se o něj prali. Bylo mi na nic ale pak sem uviděla Nakiho bezmocně koukat kolem sebe a věděla jsem, že musím nějak zakročit. Vetřela sem se mezi ty žemský a řekla" Pojď zlato půjdem už domů,, Odpověděl sladkým hlasem"Už du lásko. Ty očividný běhny se uurazili a začaly se do mě navážet.

Tak a dost, vyjekla sem, vzala Radka(Nakashiho) pevně za ruku a táhla ho k východu. Potom se stalo něco co sem nečekala, Nak mě trochu pozastavil a při tom sme spadly ne sebe🤦‍♀️.
Byla sem na zádech a nademnou byl Radek, úplně sem zrudla a všimla si, že ty běhny na nás koukají. Nak se zatím přibližoval k mím rtům. Nechtěla sem ho moc políbit ale chtěla sem aby ho ty běhny nechali na pokoji, tak sem ho vzala za krk a dlouze ho políbila, zapojil i jazyk. Chtěla sem vyjeknout ale ty běhny se pořát dívali, tak sem spolupracovala s Nakim.

Potom co ty běhny odvrátili zrak od nás a s naštvaným ohněm v očích odešli z baru, chtěla sem se odtrhnout ale Nak mě držel na své hrudi. Po pár minutách upadl do spánku.
Konečně sem se tedy odtrhla a oddechla si, nějak sem ho potom vzbudila a odvedla domů. Položila ho na postel a potichu chtěla odejít
Najednou mě ale Nak chytil za ruku a zašeptal"Zůstaň tu se mnou,,. Vzdechla sem a pomalu se uklidnila a lehla si vedle něj. Po chvíly sme oba usly, tak v 3:00 sem se probudila s Nakiho rukou kolem mě. Potichu a opatrně sem Nakiho ruku přesunula na polštář a vykradla se potichu ven ze stuia a běžela na vlak domů.
/////////////////////////////////////////////////////////////
Omlouvám se za případné chyby, píšu to z nudy na praxích😶

Líbí se vám? Chtěly by ste pokračování?
Napsala:
@horse_lady

(Džohy)

Jen kamarádi? Nakashi x Já [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat