Už to přeháníš Naki!!! 🙄

41 0 0
                                    

Co sem tak utíkala z té kavárny a prodírala sem se tím davem lidí, najednou někdo zavolal těsně vedle mě moje jméno. Lekla sem se a zakopla ale v tu ránu mě někdo chytil, takže ačkoliv sem dopadla na zem, tak zpomalením pádu to ani trochu nebolelo. Najednou se ozval křik, byl to nak. Nechtěl mě ztratit v davu lidí a tak co mu dav lidí dovoloval tak se prodíral směrem kam sem běžela.
A kdo byl ten tajemník? Mnó byl to můj super kamarád. Zvedla sem se a když Nak doběhnul tak sem mého kamaráda dlouze políbila na rty a pak.... přišlo peklo.
Naki naštvaně přišel k nám a odtrhl mého kámoše ode mě a začal křičet na něj co si to dovoluje šahat na jeho přítelkyni, naštěstí můj kámoš věděl, že lhže. Oddechla sem si protože sem si myslela, že se Naki už uklidnil ale potom sem viděla jak mu na čele vyskakuje červená žilka (tak naštvaného sem ho nikdy neviděla)
Můj kamarád přeběhnul za mnou a chytil mě za ruku a táhl mě s sebou k východu, naneštěstí se mě chytil prudce i Naki a když sme se všichni doplahočily ven tak už z Nakiho očí šlehaly plameny Tak sem se bála co bude dál......
Poznámka autora:
Můj kamarád neutekl se mnou ven protože by se bál ale jen senechtěl  hádat či prát.

Jen kamarádi? Nakashi x Já [Dokončeno] Kde žijí příběhy. Začni objevovat