Chvíly byl klyd,kámoš mě uklidňoval (obímal) v jeho obětí se vždy cítím v bezpečí a cítím se příjemě. Naneštěstí za nedlouho se přiřítil Naki, bylo vidět, že je furt naštvaný. V očích mu byla vidět zlost. Odhodil mě a začal se s mým kàmošem prát. Po chvíly co sem nejdřív prosila a potom začala řvát ať přestanou, jsem se odhodlala k poslední možnosti, která mě napadla " připlést se mezi ně a doufat, že přestsnou,,. Mno nepřestali, můj kamarád sa ani moc nepral ale bylo vidět, že ho, už naky štve, tak se bránil. No ale po asi tak 5 sekundách se Naki napřáhl a chtěl mého kámoše zas praštit, naneštěstí praštil mně a opravdu silně, omdlela sem. Poslední co si pamatuju je, že mě kámoš stačil chytit. Potom si už jen pamatuju, jak jsem se probrala v nemocnici.
Než jsem se probrala, slyšela sem jen hlasy: Naki se moc omlouval a kámoš sedělvedle mě a litoval, že sem tu ránu schytala já. Když sem se tedy konečně probrala a rozkoukala po místnosti, skusila sem se zvednout ale něco mi to nebovolilo.
Potomhle všem jsme ale všichni šly dál. S Nakim sem se od tý doby neviděla a s kámošem sme se daly dohromady a zažily spolu spoustu krásných zážitků ale............Pokračování příště😃
Napsala: Džohy17