Konečně dem s Nakim(Radkem) do kina!! Sem tak nervózní ale přitom tak šťastná. Nevím kam zmizel tem dlouhý vztek a smích. Ale už po nich není ani stopy. Jéj je vážně tu, vážně ppřišel!!! Pomalu sem mu skočila do náručí, jak sem byla šťastná, že přišel.
Radek:
Jen co sem pro ni přijel a vyděl ten její úsměv... No tak v tu ránu mi skočila do náručí, měl sem chuť jí políbit ale nejen přátelsky.
Já:
On.........o......mě skoro políbil pusu na pusu? A né opylí? OMG 😍😍😍❤️😁
No nic,vzpamatovala sem se a konečně jeli směr Kino🙃 Na místě mi Ráďa otevřel dveře a pomohl mi pohodlněji vystoupit z auta. Pak sme zamířili přímo ke stánku s popkornem a pitím. Nechal mě si vybrat jako první. Potom co si obědnal i on, no chtěla sem zaplatit za sebe ale Radek řekl, že to zaplatí sám ale nejsem mrcha co de po penězích, takže sme to nakonec zaplatili půl na půl. Potom směr sál, našli si svoje místa a čekali na film. Šli sme na IT 2, takže sem měla trochu strach. Ale když sem tam byla s někým, tak sem se překonala. Film byl fajn ale párkrát sem to nevydržela a přitiskla se k Radkovy. Cítila sem jak se začervenal vždy, když sem to udělala. Po filmu sem už byla dost unavenyá ale Radek mě zatáhl do nějaké nóbl kavárny.....Napsala: Horse_lady (Džohy)
Fanfikce bude pokračovat......