Je 9 hodin ráno a já se probouzím s krásným pocitem že tu jsou vánoční prázdniny. Udělám si ranní hygienu obléknu se a jdu dolů.
Když sejdu dolů uvidím Dallase, který právě snídá. "Dobré ráno kotě" řekne tím svým kurva sexy hlasem po ránu "dobré" odpovím. Z lednice si vytáhnu jogurt a sednu si vedle. Když jsme oba posnídali vydali jsme se do obýváku, kde jsme si zapli televizi. Ona jsme byli ticho když mi v tom zavolá máma. "Ahoj mamí!" Řeknu jí "Ahoj beruško jak se máš a jak to zvládáte s Camem?" "Jo mám se dobře i s Cameronem je to super" řeknu a Dallas se začne potichu smát a hned na to mu ukážu prostředníček. Musíme před našima dělat, že se máme rádi chápete ne? "Tak to je skvělé zlatíčko. My se také máme dobře. Za 4 dny bychom měli být doma takže Vánoce oslavíme jako každý rok s Dallasovými." Řekne nadšeně a já jen protočím očima "jé to je bezva!" Řeknu jí, pak už se jen rozloučíme a tipne to. "S Cameronem je to super. Vážně?" Směje se Dallas "Jsi opravdu kus debila víš to?" Řeknu a odcházím do svého pokoje. Vejdu dovnitř a lednu si na postel, když v tom mi přijde zpráva a hádejte od koho. No samozdřejmě, že od Dallase..
D: ale kočička vytáhla drápky?.
A: jsi trapnej .
D: a ty kurevsky sexy. Mám na tebe chuť.
A: nech si ji zajít brouku.
D: ale noták víme oba že se ti to posledně líbilo.
A: možná.🤔
Nebudu lhát fakt se mi to líbilo ale nemůžu idiotovi jako je Dallas říct že chci aby přišel ke mě do pokoje a udělal mě tak tako posledně, to nejde.
D: můžeme to zopakovat 🙂
A: obejdu se bez toho.🙂
Zase lež
D: ale noták babe, vím že chceš abych byl v tobě.😌Je tak kurva sexy. Nemůžu mu odolat i když vím že je to kokot mám na něho chuť.
A: čekám..D: už jdu kotě! 😈
Po pár minutách se rozrazili dveře a v nich stál Dallas hned se rozešel ke mě, svalil mě na postel a začal mě líbat. "Shit co to se mnou Alexis děláš!!" Řekl a začal že mě strhávat oblečení jak zvíře a já z něho. Už jsme byli nazí a on do mě vrazil dva prsty. Začal s nima rychle pohybovat a do toho mě líbal. Když už jsem byla u vrcholu přestal. Zamračila jsem se na něho a on mi řekl "nebuď nedočkavá koťe." A poté ho do mě zrazil tak prudce že jsem se prohla v zádech "Babe jsi tak úzká kurva." Zavzdychal Cameron. Myslím že jsme byli slyšet až na konci ulici. Cameron rychle přirážel a já jsem se blížila k vrcholu a Cameron taky "Camerone přidej!" Zavzdychala jsem "už budu" zavzdychal. Po pár sekundách jsme se oba udělali. Dallas se svalil vedle mě a zhuboka oddychoval. "Camerone proč to vlastně děláme? Děláme si naschváli už od mala." Zeptám se ho " Já nevím Alex. Já kurva nevím proč si tak kurva sexy." Řekne a začne se zvedat z postele a oblékat se. "Můžeme být kamarádi s výhodama co ty na to?" Řekne a usměje se na mě. Kamarádi s výhodama. Haha zasměju se v duchu. "Proč ne. Budeme spolu šukat ale nic v tom nebude." Řeknu "přesně tak. Jak sem řekl nejsem na vztahy." Odpověděl.
16:00
Právě jdu dolů udělat si něco na jídlo.vejdu do kuchyně kde u baru sedí Cameron. "Mohl jsi mě šetřit." Řeknu s mírným smíchem "promiň ale s tebou je to těžký, když jsi tak strašně sexy." Řekne a oblízne si ret a já jen protočím očima. "Ještě jednou otoč oči v sloup a přehnu si tě tady o tu linku a naplácám ti." Řekne a já se na něho podívám jestli to myslí vážně. No myslím že jeho výraz mluví za vše. Radči jsem neodpovídala a začala si chystat ingredience na kuřecí salát. "Co jsem vařit?" "Kuřecí salát"
"Pomůžu ti" řekne a obejde linku ke mě. Právě se Cameron snaží krájet papriku, ale moc mu to nejde. Chceš si hrát, tu to máš. Chci Dallase vyprovokovat. Vezmu si salát a potřebuju nůž tak jsi ho podám a přitom přejedu rukou po Cameronovi. "Nechceš pomoct?" Zeptám se ho, když se dívám jak zápasí s tou paprikou "ne to je dobrý." Řekne. Odkašku si a přehnu se přes Camerona abych si dodala misku, "Já vím to děláš." Řekne mi "Co? Že jsem kulinářský génius?" "Stačí říct Alexis." Řekne nazpět a podívá se na mě. Hned se mu vrhnu na rty a od mě nadzvedne a posadí na kuchňskou linku. Během sekundy vytáhne penis a vrazí ho do mě až po kořen. Zavzdychám. Dallas do mě tvrdě naráží a vzdycháme přes celý barák. Za pár minut se uděláme. "Wow na kuchyňské lince ty se nezdáš Ren." Řekne se smíchem Cameron. "Neboj příště výběru něco jěště lepší." "Už se těším babe."Takže další kapitola venku!❤️ budu moc ráda na každé přečtení. Koukněte na můj profil píšu další příběh tentokrát o Alexis a Justinovi.
Budu ráda když si to přečtete❤️
ČTEŠ
láska vs. nenávist
FanfictionAlexis Evans - sedmnáctiletá dívka která se už od malá nenávidí s Cameronem Dallasem..bohužel jsou jejich mamky nejlepší kamarádky takže spolu musí trávit spoustu času Cameron Dallas - osmnáctiletý kluk který z celého srdce nenávidí Alexis Evans t...