O 2 roky později

4.4K 108 10
                                    


Takže abych vám shrnula co se stalo za ty dva roky. Takže s Maddie jsme se odstěhovali do New Yorku jelikož tu máme vysokou školu, já chodím na obor anglická literatura a Maddie žurnalistika. Máme krásný byt 4+1, který teda stál dost, ale myslím, že za to stál hlavně za ten pohled na noční NY. S rodičema se už moc nevypadám možná tak max 1 do měsíce někdy i to ne, jelikož teď už i já mám málo času kvůli výšce. Vím, že vás asi nejvíc ze všeho zajímá co se stalo s Cameronem no, takže po té co jsem se spolu vyspali, když byl maturiťák jsme spolu spali asi ještě 5x a pak jsme se rozloučili když jsme odjíždějí sem, sice jsme si říkali, že se budeme výdat, ale byli to jen slova do vzduchu. Vůbec s nim nejsem v kontaktu jen vím že s Jackem založil firmu. Ano v 19. Taky to nechápu. A ještě k tomu je tak úspěšná, že je dva zná skoro celá Amerika. Tohle vše vím od Maddie, protože stále chodí s Jackem. Jack je od tud asi půl hodiny cesty, takže si myslím, že  tam bydlí někde i Cameron.
No teď ke mě. Včera mi přišel dopis jestli bych neměla zájem nafotit fotky pro časopis. Prvně jsem vůbec nechápala, kde na mě přišli a pak jsem si vzpomněla že jsem byla s rodičema na oslavě premiéra a byli tak fotografové a po akci mi chodili zprávy od tajných ctitelů i se o mě psalo na netu. Nabídku jsem samozdřejmě přijala a dnes tam mám za 2 hodiny být.
Už jsem přijela na místo, kde se to mělo konat, vešla jsme dovnitř a jedna paní mě zavedla za fotografem. Řekl mi že se mám jít převléct do věcí co je v kabince a já přikývla. V kabince jsem se převlékla do plaveka a šla na plac. Když jsem se otočila na fotografa myslela jsem, že mám vidiny. Stál tam Dallas. Cameron Dallas.
"Co tu děláš?!" Vyhrknu na něho "Asi ho stejné co ty kotě." Mrkne na mě. Bože tak se změnil. Je z něho zase namyšlenej, egoistickej blbeček.
"Tak jak vidím už jste se seznámili tak jdeme fotit." Řekne fotograf a my jdeme na plac. Když jsme dofotili řekl nám že nám pak fotky pošle e-mailem a že je musíme schválit a šli jsme se převléct. Když jsem odcházela z budovy doběhl mě Cameron a vylezlo z něj "Myslel jsem, že budeš reagovat trochu jinak, když se po dvou letech vidíme."  "Přesně tak dva roky. Dva zkurveny roky čekám jestli si vzpomeneš a zavoláš mi nebo mi aspoň pošleš blbou zprávu jak jsme si kdysi slíbili. Ale ne, ty jsi mě prostě vymazal ze života. Ale chápu to. Je to tvůj život." Řeknu a odcházím pryč. Jsem tak hrozně zmatená z něho. Musím to zavolat Maddie.

M: Ano brouku?
A: Neuvěříš s kým jsem fotila ty fotky.
M: s kým???
A: S Cameronem..
M: Cože.. no tvl.. a co jak to dopadlo.
A: fotky super, ale to jak se choval. Zase je to egoistickej Dallas.
M: Je to Cameron no. Jo vím, že není správná doby ti to říkám, ale když jsme u Cama, tak pořádají večírek rok od založení firmy a my dvě jsme zvané.
A: A musím tam???
M: Jack by bych rád kdyby jsi se tam ukázala.
A: dobře kdy to je?
M: zítra večer.
A: dobře jdu teď do školy přijdu večer.
M: Dobře, budeme mít volnej být spím u Jacka.
A: dobře pa.
M: Pa.

Když jsem s ní dovolala šla jsme ještě do školy na 3 přednášky a kolem 6 jela domů. Doma jsme se převlékla a šla si uvařit čaj a dát si něco k jídlu. Po té co jsem uklidila věci do myčky jsme uslyšela zvonek, tak jsem šla otevřít. Stál tam Cameron s kyticí růží a s vínem. Pozvala jsme ho dál a pak řekla "Co tu děláš Came?"
"Přišel jsem pokecat ne?" Řekne a zasměje se "Mimochodem tu máš růže kotě." A dá mi je "děkuju." Řeknu a dám se do vázy. Pak jsme si šli sednout do obýváku a rozdělali víno. "Co firma, prý máme zítra nějaký večírek?" Optám se ho "Ano, zítra to je rok od založení firmy. Maddie ti řekla, že jsi zvaná né?" Řekne "Jojo řekla.". Celé víno je pryč a Cameron se zvedá se slovy "Asi bych už měl jít." Řekne a jde ke dveřím a já jdu za ním. Jakmile se chystá odejít otočí se a začne mě dravě líbat a já spolupracuju, jelikož se mi to hodně líbí.
"Tak zítra babe." Odtáhne se a odchází "Pa." Řeknu mu než odejde. Panebože on mě tak mate a ještě víc mě máte proč jsem měla sakra motýlky v břiše, když se mě dotkl. Mám ho snad pořád rádá? No sama nevím. Až jsem se vzpamatovala koukala jsme se na počítač, protože mi hlásil, že mi něco přišlo. Á hele fotky přišli. Tak se na ně koukneme.

láska vs. nenávist Kde žijí příběhy. Začni objevovat