Další hodiny jsem probrečela. Nechápu proč se tak chová, co poslední měsíce dělal, ale vím, že něco ho změnilo.
Další půl hodinu jsem se vzpamatovávala, když v tom se otevřeli dveře a v nich stál opět Cameron. "Pojď zavezu tě domů." Řekl a já ho následovala do garáře. Nasedli jsem a Cameron opět spustil "Alexis.. vše to, co se dnes odehrál0, mělo pouze jeden účel a to vidět tě. Já jsem se do něčeho zapletl a nechci, aby se ti něco stalo, promiň jestli jsem na tebe byl hrubý, ale mě už proste nezměníš, jsem jiný než tehdy. Budeš to muset pochopit, my dva nemáme budoucnost, zničil bych ti život a to nechci. Proste na mě zapomeň, budu to pro nás oba lepší." Řekl a rozjel se. Mlčela jsme. Vůbec jsem nechápala, co se děje. Ale jedno mě zajímalo a to to, do čeho se zapletl. "Camerone, já. Já nechápu, co se to děje." Řeknu zmateně "Prosím nepleť se do toho, proste zapomeň na mě prosím." Řekne zoufale a zastaví před mým bytem. A já se chystám odejít z auta, ale ještě mě zadrží Camova ruka "Alexis, dělám to pro tebe" podívá se mi hluboce do očí, já ale neodpovím a odpouštím jeho auto. Rozběhnu se směrem k mému bytu, vyjedu výtahem do 14 patra, odemknu dveře a hystericky se rozbrečím. Nechce se mi tomu věřit, proč by mě "unášel" uprostřed noci, když může normálně přijít. Nechápu co to do něj vjelo, ale já na to přijdu, pokud si myslí, že to nechám být, tak je na omylu.
V ten večer jsem se ještě okoupala a šla spát.
Ráno jsem se vzbudila a hned jsem utíkala do koupelny. Bylo mi strašně zle.
V to ráno jsem zvracela ještě dvakrát. Asi jsem něco špatného snědla nebo je to možná ze stresu. Až se mi udělalo o trochu lépe, šla jsem se obléct a vyjela k Maddie a Jackovi.
Tohle jsem si oblékla:Zazvonila jsem a hned mi otevřela Maddie. Přivítaly jsem se a i s Jackem jsme se prosadili na terasu. "Včera jsem mluvila s Cameronem." Řeknu a oba na mě vyvalí oči "cože? Kde?" Zeptá se Maddie " 2 dny zpátky, jsem se byla večer projít a on mě unesl. Ano slyšíte dobře, probudila jsem se v nějakém pokoji u něj doma, myslím, že v pokoji pro hosty. Byl na mě strašně hnusný a pak mi řekl, že mě chtěl jenom viděl a že se do něčeho zapletl, že na něco mám zapomenou, že prý to bude lepší." Řeknu jim a ukápne mi slza, kterou hned utřu do rukávu. Maddie přijde a obejme mě. "Teď mi to začíná docházet." Řekne Jack a my s Maddie nemáme tušení o čem to mluví "O čem to mluvíš." Zeptá se ho Mads "před měsícem tu byli nějací chlápci a ptali se po Cameronovi, o týden později Cameron přišel domů a měl ruce od krve a on sám byl trochu dobitý. Pokud se něco stalo, teď už vím, že na 100% v tom mají prsty oni." Řekl Jack a my nemohly uvěřit, vlastním uším "proč si mi to neřekl?" Opět se zeptá Maddie "Já myslel jsem, že to nic není, řekl mi, že se s někým popral v baru. Kurva, že mi to nedošlo dřív." Řekl Jack "Jacku to jsi nemohl vědět, nikdo z nás to nemohl vědět." Odpovím mu "musíme za ním okamžitě jet." Řekne Maddie a my se okamžitě všichni zvedám a sedáme do auta.
Když jsem přijeli ke Camovi viděli jsme, že jsou dveře otevřené. Vůbec se nám to nelíbilo. Vešli jsem dovnitř a viděli ležet na gauči Camerona, jak je celý od krve. Hned k němu běžím a snažím se ho probudit. "Came, haló probuď se." Zakřičím. Jack mezitím přinesl láhev vody a polil ho. Naštěstí se ihned probudil a my si všichni oddechli. "Sakra Came, co se ti stalo?" Vyhrkne na něco Maddie. "Já posral jsem to." Řekne a s bolestí se zvedne. Posadil se ke stolu a my k němu. "Proste nám všechno řekni." Řekne mu Jack a Cam spustí "Pár měsíců zpátky jsem měl problém s jedním chlápkem z baru, poprali jsem se, myslel jsem, že je to vyřešené, ale to jsem ještě nevěděl, že je to bratr mafiána, který vlastní gang. Měsíc zpět se poprvé u mě objevili, prvně chtěli peníze, ale pak mi začali vyhrožovat, že ublíží vám, já.. proto jsem se vás snažil odstrkovat, vyhýbat se vám, nechci, aby vám ublížili." Řekl a po tváři mu steče jedna slza. Stoupla jsem a šla jsem ho sevřít v náruči. "Co budeme dělat." Zeptám se
"Co by zavoláme policii." Odpoví mi Maddie "Ne to nemůžeme, musíme zavolat víš." Řekne Jack a podívá se na Cama, který to hned pochodí "FBI." Řekne "Máme tam známého, ten nám s tím pomůže." Dodá Jack "Ale musíme dávat pozor, sledují nás." Řekne Zase Cam "Jak jako sledují." Zeptám se ho "už 3 týdny mi chodí vaše fotky, z obchodu, z práce , z ulice, sledují nás." Řekne a my se všichni zhrozíme. "Hele do kanceláří FBI to máme asi 30 minut cesty, tak se tam vydání hned teď, já pojedu z Jackem a vy dva spolu. Potkáme se tam." Řekne Maddie a my přikývneme a vydáme se do garáží. Už vidím, jak se Cameron rozešel ke svému autu, předběhla jsem ho a nasedla mu místo "nemůžeš řídit Came." Řeknu mu a on protočí očima a jde si sednou na místo spolujezdce. Už jedeme 15 minut a mně to nedá a zeptám se ho "Cítil jsi ke mne vůbec někdy něco." Ale Cameron se jen kouká z okna a mlčí "to jsem si mohla myslet." Řeknu zas, když v tom se Cameron otočí a řekne "Jasně, že.. ALEXIS POZOOR!!!!!......."
*A já už vidím jen tmu*
ČTEŠ
láska vs. nenávist
FanfictionAlexis Evans - sedmnáctiletá dívka která se už od malá nenávidí s Cameronem Dallasem..bohužel jsou jejich mamky nejlepší kamarádky takže spolu musí trávit spoustu času Cameron Dallas - osmnáctiletý kluk který z celého srdce nenávidí Alexis Evans t...