Suyun tadı olurmuy du ? Kar kirlense gidermiydi büyüsü ?
Bunları düşünerek ilerledim patika yolda. Kafamda bir çok soru ile geziniyordum. Hiç cevap yoktu ama hepsi yanıtsızdı. Evde bir bekleyenim olmadığı için ağır ağır yürümeye devam ettim. Eve gelmeme az kalmıştı, güneş yavaş yavaş yeni yerini alıyordu. Hava tam karanlık değildi ama gökyüzünün maviliğinden eser kalmamıştı. Eve geldiğimde çamurlu botlarımı ayağımdan çıkararak demir kapının yanına koydum. Yıllardır tek bir amaç için yaşıyordum bu evde yalnız kalmamı, günlerce yemek yememe mi, beni bu hale getiren adamı bulmak için yaşıyordum. Aileme elimden aldığı zaman 16 yaşındaydım yarın ise 20 yaşıma girecektim. Yıllardır kutlamadığm gibi yarında kutlamayacaktım. Odaya geçip kapıyı kapattığımda her zaman ki gibi tişört ve pijamam ile yatağıma uzandım. Okulu bırakalı 1 yıl olmuştu. Ailemi kaybettikten sonra kendimi derslerime veremediğim için okulu bırakmak zorunda kaldım. Elini kolunu rahatça sağlayabilen her gece orada burada başka kızı beceren " ASRIN ASLAY" ile tanışmama çok az kalmıştı. Ailemi elimden alan her gece içimdeki intikamı körükleyen adam ile tanışmama ama çok az kalmıştı. Elbetteki uzun bir süre içinde bayağı düşünme fırsatım oldu. Lisede okuduğum bölümden dolayı az da olsa bir bilgim vardı. Bu yüzden uçkuruna düşkün olan asrın bey'in yanına sürtük bir sekreter olarak girmeye karar verdim. Yarın büyük gündü intikam için atacağım ilk gün ayrıca doğum günümdü. Hayatında yaşayacağı en güzel doğum günüydü diyebilirim. Umarım sabah uyandığımda içimdeki ateş daha da artmış olur. Sabah gözlerimi gecekondudan sızan güneşin tatlı ışığı ile açtım üzerime dizimin beş karış üzerinde siyah mini bir etek ve dap dar beyaz bir gömlek geçirdim. Şirkete başvurumu çoktan yapmıştım. Hiçbir tecrübem olmamasına rağmen beni görüşmeye kabul etmişlerdi. Bunun tek bir sebebi vardı. Tanıtım formu na koyduğum resmim. Elbetteki asrın bey çalışma becerisinden en çok yatak becerisine bakıyordu. Ondan her zaman nefret ettim. Ama hiçbir zaman bunu gösteremedim artık zamanı gelmişti bu oyun bugün başlayıp kısa bir süre içerisinde bitecekti.Montum alıp siyah süet stiletto larımı ayağıma geçirdim. Ailemi kaybettim için devlet bana maaş bağlanmıştı. Aynı zamanda da ufak bi takıcı da çalışıp harçlığımı çıkartıyordum. Okulu bıraktığım için çok pişmandım ama planlarının arasından en kısa zamanda dönmek de vardı. Durağa 15 dakika yürüdükten sonra otobüse bindim ve oyunun başlamasını bir an önce bekledim. Umarım hayatın boyunca hiç görmediğim insanı ilk defa görünce saçma bir tepki vermezdim. Otobüsten indikten sonra yavaş adımlarla şirkete doğru ilerledim. Asansörün durma sesi gelince ağı adımlarla ilerledim. Sekretere ismimi verip Asrın'ın odasına pat diye girdim. O da ne kucağına oturan sarışın hatunun boynunu emiyor aynı zamanda da vücudunun her bir yerine arzu ile elliyordu. Beni hala fark etmedikleri için içimden Allah'a şükrettim ve ağır ağır çıkmaya yeltendim. Ta ki o sesi duyana kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASRIN AŞKI
Teen Fictionİntikam için yanıp sönen genç yeşil gözlerin karşısında ateşini söndürebilecek mi ?