Série: Off - Campus
Autor: Elle Kennedy
Rok: 2015/2016 (české vydání 2016/2017) BARONET
Originální názvy: The Deal, The Mistake, The Score, The Goal
1. Obálky
-> Jakožto příznivec krásných obálek musím říct, že tyhle nejsou úplně strop. Barevnost názvů mě však upoutala natolik, že jsem si sérii prostě musela přečíst.
-> Body plus získává nakladatelství za překlad názvů z originálního do českého (občas by se člověk až divil).
2. Text (překlad)
-> Spád celé knihy vás dostane do kolen a pomáhá tomu samozřejmě to, že je knížka dobře přeložená do češtiny. Hodnotit originalitu jazyka nemohu, jelikož jsem hlavní verzi nečetla. Za mě ale rozhodně skvělé!
3. Postavy
-> Co jiného vás napadne když v jednom domě bydlí čtyři hokejisti a vy držíte v rukou čtyři knihy? Předvídatelné (až nemožné).
-> Tak oni jsou to všichni známý sukničkáři a postupně se každý z nich zamiluje? Co to? Trošku nereálné, ale přiznejme si pravdu. Co bychom od toho měli jiného čekat? Četba je to rozhodně oddechová, žádné složitosti tam nehledejte. V podstatě na tom ani není co recenzovat.
-> Celá série je psaná vždy v pohledu muže i ženy. Není to úplně můj šálek kávy, ale bylo příjemně osvěžující se začíst i do přemýšlení muže. Problém je, že autorem je žena. Proto by se dle mého neměla pouštět do pohledů muže, protože která žena sakra ví, co si chlapy myslí?
I tak to Elle vystihla dobře, nepředvídatelně i předvídatelně zároveň.
4. Příběh (pointa)
-> Jak jinak než láska. Všude samá láska, všichni se zamilují. Kytičky, růžičky a čokoládka.
-> Všechny knihy začnou sexem. Pro mě za mě klidně. Příběh má začít od hlavních událostí.
-> U každé jednotlivé knihy dopředu víte jak to skončí - no jasně, že budou spolu!
5. Mé závěrečné zhodnocení
Pokud máte knihy young adult rádi, nesmí vám v knihovně chybět ani tato série. Elle Kennedy jsem našla náhodou a rozhodně toho nelituji. Po sérii Royalové jsem už nedoufala v nic lepšího. Neříkám, že Off-campus je lepší. Je to ale rozhodně jiné! A stejně dobré.
Tyto knihy si dávám do svého seznamu - Nejlepší.
Četli jste? Nechte mi zde svůj názor!
ČTEŠ
Recenze od Janie
RandomNaleznete zde recenze na knihy, které právě čtu, přečtu, nedočtu. Jedná se především o knihy již vydané od různých autorů. Vyhraněný styl nemám, ale předpokládám, že tu budou hlavně romance viz Alice Clayton, Elle Kennedy (vyborné mimochodem). Nebr...