Série: Začít znovu 1.
Autor: Mona Kasten
Rok: 2016 (české vydání 2018) OMEGA
Originální název: Begin Again
Dost mě překvapilo, že nedržím v ruce první díl. Jakože cože? Prostě situace - jdete do knihkupectví utratit poukázky od vašeho hodného přítele. Jdete na jistotu, ale pak zjistíte, že co! Že vám tam ještě prachy zbyly a musíte to přece nějak utratit.
Tak jsem začala bloumat po prodejně, prošla jsem to tam křížem krážem a už jsem si málem koupila Skleněný trůn (koupila jsem si ho o týden později, chaha!). Pak jsem na stojanu s bestsellery přejela prsty přes knihu Věřit znovu (což je tedy druhý díl). A právě díky tomu, jsem si knihu koupila.
Pak jsem tedy byla překvapená, zaražená a objednala jsem si tuto knihu, se slovy - nebudu blbá, přečtu si první díl.
A jak už to u mě bývá (stává se to totiž dost často), první díl byl bomba!
Ráda si oddechnu u něčeho prostě jen tak, neočekávám složíté složitosti, nápor na mozek nebo horlivé přemýšlení a přesně to jsem dostala od této tvorby.
1. Obálky
-> Za prvé - skvělý materiál! Pořád jsem při čtení musela prsty přejíždět po obálce, to se nedalo jinak. Plus samozřejmě černá, to je ou je pro mě.
-> Za druhé - mám doma oba dva díly, této série a když jsem teď hledala obrázek obálky na internetu, objevila jsem něco nad čím jsem se musela zamračit. Obálku, kterou můžete vidět nahoře, tu mám doma a myslím, že i všichni ostatní. Ale tato první (podle mě je první) dává teda mnohem větší smysl a mnohem víc se mi líbí, přičemž samozřejmě ladí i s druhým dílem.
No řekněte samy! Tohle je přece fajn ladění. Btw, fakt se mi ty obálky líbí. To byl i jeden z důvodů proč jsem si knihy všimla (jelikož jsem si všimla prvně druhého dílu).
2. Text (překlad)
-> Čím víc je kniha tlustší, tím víc potěšení z ní plyne. Zde to není vyjímkou. Kapitoly, tak jak šli za sebou mě vtáhli do děje, nebylo to jednotvárné, nejednalo se pouze o rozhovory a děj ohledně Allie a Kadena, ale byla tam i ta omáčka - skvělá omáčka!
3. Postavy
-> Allie jsem si představovala jako znovu začínající děvčinu, která si střihla vlasy. Dala jsem jí ve své hlavě trochu drsnější vzhled a musím říct, že jsem byla moc potěšena, když si svůj charakter udržela až do konce.
-> Kaden jako potetovaný drsňák (no jo trochu klišé), s drsným slovníkem i způsoby. Na chvíli se vychýlil, ale já to přivítala. Úplně jsem prahla potom, aby ji už políbil. Když došlo na věc, tak jsem si to musela číst pořád dokola a to už něco znamená. Dvakrát mi při četbě projela tělem elektřina, jak to bylo super :3
4. Příběh (pointa)
-> Co čekat, že? Jenže! Spolubydlení - oh my godness. Super, úplně jsem chytla nervy a chtěla něco s tímhle tématem taky napsat. Příběh, kdy se dvě hlavní postavy potkávají každý den, zlobí se a škádlí, nakonec z toho samozřejmě vznikne něco víc. To vše tam bylo dávkované po malých troškách, takže jsem si příběh mohla řádně vychutnat. Nechyběla ani zápletka, srdcervoucí okamžiky a chození po horách.
5. Mé závěrečné zhodnocení
Ke knížce se určitě ještě někdy vrátím. Zatím, protože mě čeká druhý díl a taky dlouhý seznam na přečtení, ji budu doporučovat, kud budu chodit. Vlastně už jsem začala.
Takže lidi, i vám tohle doporučuji, protože to fakt stojí za to. Není to brak, není to nudné.
Je to návykové.
Tuto knihu si dávám do seznamu - Doporučuji!
Foto - By Google
Četli jste? Nechte mi zde svůj názor!
ČTEŠ
Recenze od Janie
SonstigesNaleznete zde recenze na knihy, které právě čtu, přečtu, nedočtu. Jedná se především o knihy již vydané od různých autorů. Vyhraněný styl nemám, ale předpokládám, že tu budou hlavně romance viz Alice Clayton, Elle Kennedy (vyborné mimochodem). Nebr...