Série: Rush Duet
Autor: Vi Keeland, Penelope Ward
Rok: 2018 (české vydání 2019) BARONET
Originální název: Rebel Heir
Na knihu jsem narazila úplnou náhodou, když jsem brouzdala po Knižním klubu jehož jsem členem a jako moje povinnost, musím objednávat knížky (no problem for me). Vlastně jsem nenarazila úplně tak na tuhle, jako na jinou spolupráci těchto dvou autorka. Řekla jsem si proč ne a koupila si tento první díl z Rush Duetu.
Když knížka přišla a já dočetla Off-campus, vzala jsem ji do ruky. Od začátku tohoto činu mi bylo jasné, že to mám do večera "z krku".
A ono fakt! Hltala jsem každé slovo (více v 2 bodu).
Problém nastal v určitém momentu, který nechci spoilerovat, jestli má někdo v plánu si knížku přečíst. Od té chvíle jsem měla fakt velkej problém držet knihu vůbec v ruce.
Jak jsem již řekla (a řeknu ještě mockrát) strašně nerada knihy odkládám bez dočtení. Co když konec překvapí? Nebo to bude úplně boží a já pochopím i zbytek? Taky to může stát za prd, to jo, ale když to nezkusíte, tak nevíte.
V tomto momentu jsem z knihy oficiálně odstranila záložku, protože to je na mě prostě moc.
1. Obálky
-> Tak se na to podíváme. Fotka nahoře obsahuje knížku bez přebalu, ale přebal je úplně stejný, jen barevný. Když jsem ji našla na internetu, řekla jsem si - oh, bože, další mužský tělo. Kolik takových těl v knihovně už mám se neptejte, ale dvě ruce by vám nestačili.
-> Obálka jasně hlásá, že tady půjde o sex, o pěknýho a hlavně zkažený chlapa (viz cigareta). Jo, pravda to je. Ovšem tomu se budu věnovat v bodu 3.
-> I u předchozí rezence (Off-campus) jsem hodnotila jako plus překlad z originálního názvu. Tudíž dávám plus i tady.
2. Text (překlad)
-> Celkově na mě text působil čtivě, neměla jsem problém s tím se ponořit do textu a jet jak namydlenej blesk. Překlad super (opět těžko říct, když jsem nečetla originál). Dávám kladné hodnocení.
-> Psané z dvou pohledů. Čekala jsem, že když tu máme dvě autorky, bude to spíš z toho ženského. Nu, opak je pravdou.
3. Postavy
-> Hlavní ženská postava, Gia, mi přijde taková, jak to říct správně, no já bych ji zabila i milovala zároveň. To zní jako ideálka ne? Možná by mi pomohlo více vyprávění z její strany. Takhle je to pro mě zcela neutrální osoba, která si ráda pustí hubu na špacír.
-> Hlavní mužská postava, Rush, tady se asi rozvášním víc. Ten chlap je teda asi totálně sjetej. Popis autorky (fakt nevím které, přiznávám chybu) dá čtenáři najevo fakt, že tohle bude sexem posedlej zkaženej řeckej bůh, přinese Gii uspokojení nevídaných rozměrů až se vám z toho protočí prsty na nohou.
A ono ne. Přišel mi spíš jako nedomrlej ubožák co si myslí, jak není drsnej. Ne, za mě ne. Prostě jsem ho nedokázala přijmout jako hlavní postavu.
Maybe spoiler : Od knížky tohoto typu čekáte jisté věci. Rozhodně neberu jako plus, když je to vše hned na začátku, ale když to autor/ři, zvládnou dobře napsat, má to pointu, tak je to pak fakt perfektní (můj názor). Toto dílo je prakticky nabitý sexuálním napětím, ale kde nic, tu nic. Říkáte si - teď teď! Nope, nic nebude. A takhle pořád dokola.4. Příběh (pointa)
-> Stoprocentní spoiler : Dalo by se říct, že mě až pobavilo, když jsem v knize došla do bodu X (jsem těhotná) a ona mě přestala bavit. Jakože vážně? Mělo to mít nějakej hlubší smysl? Mělo to být jakože Wau!? Pro mě teda nebylo. Fakt ne. Bylo to spíš Ou...
Třeba autorky zamýšlely se nějak odlišit od ostatních knih tohoto typu. Mě to od jejich tvorby teda hodně odradilo.5. Mé závěrečné zhodnocení
Na začátek mého zhodnocení, bych chtěla podotknout jednu věc. Jsem už svým způsobem naočkovaná, protože v mé knihovně knížky tohoto typu převládají. Berte mě z rezervou.
Nebyla to úplně špatná knížka, sama přiznávám, že jsem se fakt brutálně začetla (nebylo to tak těžký). Málem jsem ji celou slupla jako malinu. I tak bych ji chtěla víc propracovanou. Prohloubit Giin a Rushův vztah, dát mi, jako čtenáři pocit, že tihla dva mají být spolu, abych pak mohla vstřebat, že je Gia těhotná s někým jiným a přesto s ní chce Rush být.
Tenhle pocit mi tam prostě chyběl.
Tuto knihu si dávám do seznamu - Jednou to stačí
Foto - By Me
Četli jste? Nechte mi zde svůj názor!
ČTEŠ
Recenze od Janie
RandomNaleznete zde recenze na knihy, které právě čtu, přečtu, nedočtu. Jedná se především o knihy již vydané od různých autorů. Vyhraněný styl nemám, ale předpokládám, že tu budou hlavně romance viz Alice Clayton, Elle Kennedy (vyborné mimochodem). Nebr...