Bab 1

11.2K 85 2
                                    

" Jungkook arrrrr kuat lagi baby " Irene mengerang dengan sepuasnya.

Manakala Jungkook menguatkan lagi sampai ke tahap g-sport.

Mereka sama-sama mendesah hingga sampai ke penghujung nya.

Habis sahaja pertarungan itu mereka terlena sambil berpelukan.

Keesokan paginya.

Jungkook terbangun lalu memandang ke sebelah irene masih lagi terlelap.

Dia bingkas bangun dari katil dan bergegas ke bilik mandi.

Selesai sahaja Jungkook mandi dia memakai baju coat nya lalu meninggalkan not 1000 di sebelah meja.

Lalu dia melangkah pergi ke pejabat.

Skip) 

Tzuyu sedang sibuk mencari kerjaa dan dia terjumpa sebuah syarikat yang sedang mencari P\A dia bersorak gembira lalu masuk ke dalam syarikat itu.

Tzuyu menghampiri counter yang terletak di hadapan pintu bilik P\A.

" yeeee cik ada apaa? " Kata seorang gadiss itu.

" emm sini cari pekerja P\A ke? " Tzuyu melihat syarikat itu sangatlah besar dan luas.

" yeeee cik kenapa cik? cik ni nak menawar kan diri jadi seorang P\A ke? " Kata seorang gadis itu bernama Minatozaki Sana.

" yeeee heehhhe " Tzuyu tersengih-sengih macam kerqng busuk.

" ouhhh bole kejap yeee saya akan beritahu boss saya dahulu yee cik tunggu sini dahulu awak boleh bagi biodata awak kat saya  " Sana berjalan ke bilik bossnya.

Badboy guy Where stories live. Discover now