Bab 16

5.6K 31 3
                                    

Tzuyu terbangun apabilaa Jungkook memeluk badannya yang kecil itu sudahlaa Tzuyu kecil Jungkook pulaa sedap-sedap nak peluk Tzuyu yang kecil ni kesian.

Jungkoom yang masih terlelap itu tidak sedar yang diaa memeluk Tzuyu dengan kuat.

Tiba-tiba Tzuyu terdengar bunyi telefon Iphone Jungkook.

Satu mesej terpapar di Iphone Jungkook yang bernama Irene.

" baby u kat mana i rindu u tau hemm teringin nak ehem dengan u " Irene mesej.

Tzuyu sudah naik angin lalu diaa menolak kasar tangan Jungkook dan mengambil tuala yang tersidai di bahagian almari itu dicapai.

Jungkook yang terkejut itu lalu mengambil Iphone nyaa yang berada di mejaa itu lalu terbuntang besar matanya apabila melihat chat irene itu.

" fuckk kenapa diaa bolee chat aku ni sial laa " Jungkook pergi ke arah pintu kamar mandi itu lalu dia membuka pintu bilik kamar itu.

Tzuyu sedang mandi itu terkejut apabila Jungkook membuka pintu bilik Tzuyu.

Tzuyu terus menjeling Jungkook lalu menyambung mandian nya yang tergendala tadi.

Jungkook pergi ke arah nya lalu memeluknya dari belakang.

Tzuyu terus pergi mengambil tuala lalu diaa terus melangkah pergi dari bilik air itu .

Jungkook mengeluh lalu mandi.

S
K
I
P

Jungkook turun kebawah lalu dia ternampak Tzuyu dan Jisung sedang bersarapan lalu dia mengambil tempat di siring Tzuyu.

Dia melihat Tzuyu macam tak mengedahkan dia lalu dia mengambil piring berisi sandwich itu lalu dia mengambil secawan teh yang tersedia itu.

" Jisung jomlaa dah lambat ni " Tzuyu mula bersuara dia terus pergi ke arah ruang tamu itu .

Jisung berdiri dan mengambil beg sekolahnya itu lalu dia membaguskan sedikit rambutnya.

Kacak sungguh wajah Jisung mirip sekali dengan muka Jungkook .

Lalu Jungkook hanya mengikuti Tzuyu dan Jisung yang berada di depannya itu .

Tzuyu dia mengstartkan enjin kereta itu lalu dia membawa Jisung naik ke keretanya sendiri

Dia terus jalan meninggalkan Jungkook yang masih di hadapan rumah semasa memakai kasut.

Malah Jungkook hanya diam lalu dia mengstart kan enjin nyaa juga dia terus jalan ke arah office nya

Sampai sahaja Jungkook di hadapan pejabat itu dia nampak Tzuyu sedang sibuk lalu dia masuk ke dalam biliknya.

Badboy guy Where stories live. Discover now