Bab 6

7.9K 46 6
                                    

Tzuyu terkulai lemah disofa setelah Jungkook menghentam nya dengan 7round.

Jungkook baring di sebelah Tzuyu dia membelai dengan lembut wajah wanita itu setelah itu dia mencium dahi wanita itu sehingga Tzuyu terbangun.

" kook apeni nak tido laaa " Tzuyu memalingkan mukanya ke arah lain.

" call me hubby not kook " Jungkook menggentel-gentel puting Tzuyu.

" hemm hubby can you let me sleep please? " Tzuyu bersuara manja.

" yes sayang i will let you sleep but i have question kenapa sayang lari time hubby jolok Irene? " Jungkook mencium bibir Tzuyu.

" because im.......emmm im.....jealous " Tzuyu menutup mukanya.

Manakala Jungkook sudah tersenyum dia berjaya membuat wanita itu jatuh cinta padanya.

" why sayang? are you fall in love with me? " Jungkook tersenyum menang hari ini.

" emmmm............yess im fall in love with you but kita kan hanya kahwin atas kertas jadi tak bolehla in love klau bgitu " Tzuyu sedih dan mahu menggeluarkan airmata.

" sayang i love you so much sebenarnya hubby dari dlu suka sayang but im scared kalau sayang tak terima hubby " Jungkook menggusap-gusap perut Tzuyu.

Tzuyu melopong dan memandang muka Jungkook.

" hubby? are you sure? " Tzuyu memandang pelik muka Jungkook.

" yess sayang im really-really sure " dia memeluk Tzuyu dengan kuat.

Tzuyu tersenyum lalu mencium bibir Jungkook dengan lembut.

Jungkook membalas ciuman itu dia memegang kepala Tzuyu tanda tidak mahu melepaskan ciuman itu.

15 minutes Jungkook melepaskan ciuman itu Tzuyu hampir lemas.

Dada Tzuyu turun naik kerana hampir habis nafas dengan ciuman Jungkook itu.

Badboy guy Where stories live. Discover now