bab 10

4.1K 37 1
                                    

Haritu Tzuyu mencari kerja dia tidak mahu menyusahkan Sana lagi.

" betul ke ni Tzuyu kau nak cari kerja dan duduk rumah lain " Sana menyoal Tzuyu untuk kepastian.

" yerlahh btul tkkn nak main-main pulak " Tzuyu menjawab soalan Sana tadi.

" yerlahh so kau nak pindah mana ni " Sana menolong Tzuyu mempacking barang Tzuyu.

" aku nak cari rumah sewa yang mewah skit ceh ahahhahahaa " Tzuyu tertawa apa yang dia cakap kan tadi.

" hemm iyalaa tu aku tolong k " Sana melipat pakaian Jisung.

Tzuyu mengganguk sahaja.

S
K
I
P

" mamy rumah siapa ni bole tahan besar " Jisung memandang Tzuyu lalu memandang kembali rumah itu.

" this is our home sayang so you must help me cleaning this home k ? " Tzuyu melihat Jisung.

Jisung hanya mengganguk sahaja.

" ouh i forgot besok Jisung dah bole sekolah best tak " Tzuyu memandang muka Jisung.

Jisung mengganguk lagi mungkin malas menjawab.

Mereka terus masuk ke rumah itu.

S
K
I
P

Tzuyu membangunkan Jisung lalu menyuruhnya mandi.

Tzuyu sudah menyiapkan sarapan lalu memanggil Jisung.

Jisung pun datang.

Kacak sahaja Jisung mengenakan pakaian sekolah tadika swasta itu lalu dia mencium bertalu-talu anaknya yang kacak itu.

Mereka pun menikmati makanan sarapan itu.

Selepas sahaja Tzuyu menghantar Jisung ke sekolah itu lalu dia pun pergi ke suatu syarikat yang Sana bekerja itu kata Sana disitu boss nya mencari P/A.

Lalu Tzuyu terus pergi ke arah counter yang Sana duduki itu

" wehh Tzuyu kau tau tak kau dah lambat marah boss tauuu " Sana berbisik ke arah Tzuyu.

" sorry Sana tadi aku hantar Jisung kat sekolah " Tzuyu memandang sekeliling office itu macam kenal tapi entah tak tau mana dia lihat sebelum ini.

" dah kau pergi laa masuk nnti boss marah pulak " Sana terus menelefon boss nyaa lalu mengganguk ke arah Tzuyu

Tzuyu terus berlari ke arah pintu boss nya itu.

" masuk " laung boss nyaa dari dalam

Tzuyu terus masuk manakala boss nyaa itu membelakangi Tzuyu.

" introduce yourself first " Kata boss nya itu lalu Tzuyu bercakap.

" saya Chou Tzuyu berasal dari taiwan umur 27 tahun "  Tzuyu memandang hairan boss nya itu yang berdiam sejak dari tadi.

" perawan or not ? " Jungkook sengaja menyoal Tzuyu begitu kerana dia sudah tahu yang berada di depannya adalah isteri nya yang dia cari selama lima tahun lalu.

" not...... " perlahan sahaja Tzuyu menjawab soalan Jungkook innocent betul.

" welcome back my wife " Jungkook berpusing ke arah Tzuyu.

Tzuyu terkejut mati kata dan terkaku patutlah macam dia kenal rupanya Jungkook.

" Jungkook " Kata Tzuyu lemah.

Bersambung
Vote tau 

Badboy guy Where stories live. Discover now