2

7.4K 463 1.1K
                                    

Bakugou'nun Ağzından

Yine bir kabus ile baş başaydım.
Kan ter içerisinde uyandığımda daha sabah olmamıştı. Saate baktığımda daha gece 03:09 olduğunu gördüm. Yatağımdan yavaşça doğrulup pencereden dışarıya baktım. Hava hala karanlıktı. Pijamalarımı çıkartıp siyah bir kapüşonlu ve mavi kot pantolon giydim. Telefonumu arka cebime atıp evden sessizce çıktım. Sokakta yürürken bozuk sokak lambasına takıldı gözüm. Yanıp yanıp sönüyordu. Altından geçerken elimi havaya kaldırıp bir patlama oluşturduğumda lamba sönmüştü.

Bakugou:" Düzgün çalışmayı beceremiyorsan yanma o halde"

Biraz daha yürüyünce ara sokaklardan sesler duymaya başladım. Uzak olduğumdan sadece fısıltıları duyabiliyordum. Daha da yaklaşınca sesler netleşmeye başladı.

"Çekin ellerinizi üzerimden!"~Todoroki~

"Olur mu hiç öyle şey, koskoca Endeavor'un oğlunu bulmuşken bırakacak yüz var mı bende...ha"~Shigaraki~

Seslerin kime ait olduğunu öğrenince dehşete düşmüştüm ancak dışa yansıtmadan dinlemeye devam ettim. Seslerden biri Todoroki'ye aitti. Diğeri ise ünlü Villain Shigaraki Tomura'ydı. Ayak seslerinden tek olmadığı anlaşılıyordu. Daha da yaklaşıp onları izleyebileceğim bir yere gizlendim. Todoroki'yi duvara yaslamış onu boğazlayan bir adet Shigaraki, arkasında sarı saçlı liseli bir kız ve kara saçlı, yüzünde zımbalar olan bir adam vardı. Kaçırıldığım gün isimleri öğrendiğim kadarıyla Toga ve Dabi'ydi.

Shigaraki;" Seninle bir anlaşma yapalım yumurcak"

Todoroki;" Asla!"

Shigaraki:" Reddetmeden önce bir dinle. Yoksa sağ çıkamayacaksın elimden.."

Adamın sesi sonlarına doğru incelirken cümlesinin sonunda sessiz bir kaç kahkaha atmayı ihmal etmemişti.

Shigaraki:" Ancak bunların olmasını istemeyiz değil mi?........ bende öyle düşünüyordum. Şimdi sana sunacağım teklifi dikkatle dinle. Sen bize All Might'in çok değer verdiği çocuğu getir, bizde seni bırakalım. Hmm çocuğun adı neydi Toga?

Toga:" Midoriya Izuku!"

O ismi duyduğum anda kalbime bir his saplanıp tüm korkularımı serbest bırakmıştı.

Todoroki:" Sen beni kim sandın. O arkandaki karaktersiz, kendinden başka kimseyi düşünmeyen adamlarınla karıştırma beni"

Dabi:" Bu cesaret nereden geliyor velet? Ne durumda olduğunu unuttun galiba! Dur ben hatırlatayım"

Dabi elini Todoroki'ye yöneltirken Shigaraki onu durdurmuştu.

Shigaraki:" Sakin Dabi. O bizim için önemli"

Todoroki:" Önem falan yok! İstediğiniz şeyi yapmayacağım!"

Shigaraki:" Aslında hedefim sen değildin. Bakugou adındaki çocuk kaçmasaydı işimiz çok kolaydı. Onunla tehdit edildiğinde kendi ayağı ile gelirdi."

Todoroki:" Onlar kavgalı boşuna uğraşma. Onu alsanız bile gelmeyecektir."

Shigaraki:" Uzun zamandır Midoriya'yı  izliyorum. Anlayacağın o çocuğu sevdiğini anlamamak için kör olmak gerekir. Ama elimizde sen varsın ve sende oldukça iş görür bir parçasın çünkü senide seviyor."

Todoroki:" Onunla derdin ne?! Ne istiyorsun!"

Shigaraki:" O All Might'in gözdesi. Yani anlayacağın onun canını yakmak için en uygun kişi o çocuk"

Telefonuma gelen mesaj sesi kulakları doldurmuştu.

Shigaraki:" Sanırım bir misafirimiz var"

Men Don't CryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin