Part8

337 11 2
                                    

Kako si joj mogao reci da je drolja.Stvarno nije bilo u redu.
Dobroo,idem.

\\JELENA\\
Koji idiot,s kim sam ja izašla.Ne dopustam da mi on bude sef,rađe cu crknut od gladi nego da mi taj ljigavac bude sef.

\\FRANKO\\
Zašto ja uopće idem tamo kod moram joj se ispričati nisam takav ipak je otišla plačući ali moram je pokušati nekako zavesti možda mi upali.Plačljiva ljepotica nešto najbolje lijepo cu joj biti "rame za plakanje"a onda tjedan dana s njom u vezi,pa joj dam otkaz i cao,cao.

Hej.-Da,došao je kreten,vise mi se ni neda govoriti kako ga mrzim ali mi se stvarno gadi iz dna duše.
Slušaj malena,dosao sam ti se ispričati nije bilo u redu sto sam ti rek...-da prekinula sam ga,sad smo 1:1.
Da nije bilo u redu,nimalo može te bit sram.Jer si ti običan kreten,ljigavac,fuckboy,gad...-samo sam najbrajala uvrede,možda sam ga trebala poslušati ali to je bilo jače od mene,morala sam mu sve živo sta mi je palo na pamet reci.

Pljesak stvarno.-pogledala sam ga pogledom"WTF".Počeo mi se priblizavati.Kad mi se dovoljno približio napokon je rekao nešto:
'Jesi sad sretna'?'Jesi mi rekla sve sto ti je bilo na dusi'?'Jel se osjećaš lakše sad'?-bilo je gomilu pitanja,a ja nisam znala sta reci.
Da,sretna sam i sad se molim te odmakni
Smeta ti??
Da smeta mi,ne želim da mi budeš blizu.Znaš nisam jedna od onih tvojih"cura"koja ce cim joj se priblizis zadrhtati i samo klimati glavom na sve sto kažeš
Impresivno ali znaš sta:to mi se jaaaaakooo svida-polako se odmaknuo od mene i naravno opet nabacio onaj svoj neodoljivo-zavodnički osmijeh.-ali moram stvarno priznat da je nenormalno zgodan.
Dobroo,mislim da je vrijeme da se upoznamo normalno bez svada.
Okejj,slažem se.-bilo mi je malo čudno sto je odjedamput postao pristojan
Ugl.ja sam Franko Zlatar,sigurno si čula ta mene
Ne bi vjerovao al nisam,ajmeee jel to neki problem?-počela sam bit sarkastična
Ja sam Jelena,koliko znaš.
O da znam.Pa oces se vratit na posao??
Ne,naravno da neću ne želim da mi ti budeš sef.
A daj,ti si najbolja radnica tamo,tako je barem rekao tvoj sad već bivši sef
Stvarno je to rekao,on me mrzio,dobro razmisliti cu.-da to sam rekla jer sam stvarno to i mislila al kad je tako zgodan,znam to sam rekla sto puta ali defitivno najzgodniji frajer kojeg sam upoznala,svi ostali su bili kreteni.
Dobro,onda razmisli ali mi brzo javi nemam puno vremena te cekati.
Okej javit cu ti brzo a sad moram ići.
Bit ćeš moja,siguran sam u to.

\\DVA DANA POSLIJE\\
Proslo je dva dana od našeg "razgovora"još uvijek se nisam odlučila ali moram mu javiti i to brzo.
Također sam se čula i s Nani.Dala je otkaz jer odlazi u Beč ali samo na nekoliko dana zbog roditelja.Roditelji su joj rastavljeni tu zivi s mamom a u Beču joj živi tata.Ja sam kao i protekla dva dana ležala i nista ne radila pametno kad odjedanput čujem mobitel kako mi zvoni,da to je bio Franko a ja se još nisam odlučila sta cu?
Halo.
Ej,jesi se odlučila jer ako nisi moraš.
Dobro,jesam odlučila sam.
Iii???
Okej vratit cu se na posao.-sta sam drugo mogla kad mi trebaju ti novci.
Okejj onda plis doći popodne jel imamo puno posla.
Doci cu.
Vidimo se,cao.
Bio je drag,hmm ko bi rekao

Došla sam na posao ali nije bilo nikoga.Sta??Jel on mene opet zeza,maloprije je rekao da ima posla.
Opet sam čekala i čekala i dalje nikog nije bilo pa sam opet ušla u tu "sobu za pjevanje"i opet sam pjevala kada je napokon naišao Franko za dva muska i jednom ženskom i svi su me čuli.Predivno.

To je to za novi dio,malo je opet dosadniji ali ce biti zanimljiviji nastavci i nadam se da vam se svida??

LJETNA PRICAWhere stories live. Discover now