Želim ti reci sve sto te ide.
A sta to mi želiš reci?Sta da sam gadura koja te ostavila preko pisma i nije ti imala hrabrosti to reći u lice?
Da,u pravu si.Ja sam bio kreten sto sam se htio uopće promijeniti zbog tebe ali izgleda da je sad prekasno za to,jesi ti svjesna sto si mi uradila?
A sto sam ti tako grozno uradila??
Prije sam imao sve,a sad...a sad ne mogu vise biti ono sto sam bio prije
Sta??Svaku bi upoznao da bi je odvukao u krevet,sta ti to fali?Evo izvoli sad si slobodan,možeš koju oces jebat
Ne,ne mogu zbog tebe,ni jednu vise ne mogu pogledati a kamoli se seksat s njom jer tebe vidim svugdje.
Daj molim te,dobro znamo oba dvoje ko si i sta si bio prije nego si me upoznao,zelis mi reci da si prije moga gledati sise i dupe i svaku noć druga a sad odjedanput ne.Gledaj ti si muskarac a vama je samo stalo do jedne stvari i dobro znaš na sta mislim,izvoli otići u neki klub i zavoditih ili sto već radiš i mene ostavi na miru,ova taktika zavođenja ti bas ne ide.
Ovo nije nikakva taktika ali briga me ostavit cu ge na miru,izvoli uzivaj u svom "bogatstvu"zaboravit cu te i nastaviti kako ti kažeš "jebat"
Izvoli samo naprijed.
Oprostite gospođice na čekanju evo zaštitara,ocemo izbaciti "gospodina"??
Ne,ne treba.Taman je na odlazku.
Da,ne trebate me izbacivati,neću se vraćati,vise nikad.
I nemoj.
\\Franko pov.\\
Kad sam došao tamo,ona je bila prelijepa,još je bila ljepša nego sto sam mislio da je otkad sam je zadnji put vidio.Nosila je predivnu crnu haljinu;Kad sam je vidio odmah sam se sjetio nas,naših lijepih dana,imam osjećaj da je lagala kad je govorila o svojim osjećajima.
I dalje je volim bez obzira sta mi je sve rekla ali izgleda da cu nastaviti bez nje,vratit cu se na izlazke u klubove i svom starom načinu života.\\Jelena pov.\\
Kad sam ga vidjela bila sam blago rečeno začuđena,voljela sam ga to je istina,nisam lagala kad sam mu to govorila ali sada trenutno nista ne osjećam,stvarno mi je zao sto sam ga povrijedila ali sta ja tu mogu,sta je,tu je.\\SLJEDECA VECER\\
\\Franko\\
Spremam se,idem u klub.Istusirao sam se,obukao se i spreman sam.Nisam dugo izašao u klub,čudno mi je malo.
Ušao sam,sve je bilo puno ljudi ali bila je tu i Rebecca i osjetio sam da nešto sprema i prišla je.Cao Franko.
Ej Rebecca.
Ovaj...ne bi da budem nepristojna ali moram te pitat,jesi ti prekinuo s onom tvojom?
Evo novi dio,malo je dosadniji ali bit ce sljedeći zanimljiviji,btw.sretna vam nova i sve najbolje
CZYTASZ
LJETNA PRICA
RomansOn je zenskaros, ona je drska i tvrdoglava. Potpuno razliciti karakterno a tako savrseni zajedno.