\\Pisac\\
Franko dolazi doma nakon cijelog dana ali ne zna sta ga čeka kada dode doma.Ne može prestati misliti o Jeleni i jako je sretan kad se sjeti Jelene i vise ga ne privlače druge žene ne razmišljajući da bi ga ona mogla povrijediti.Jelena ne može dokučiti zašto se tako ponašao i je li stvarno mislio ono sto je rekao?Je li se ona može zaljubiti u "fuckboya"??Razna pitanja su joj se motala po glavi ali je odlučila nazvati Nani ali prije nego je nazvala Nani neko joj je pokucao na vrata.\\Jelena\\
Ko je sad???
Endii???Staa??
Cao prijateljice,iznenadenje!!
Bome jesi iznenadenje.Došao si ko naručen u totalnom sam kaosu.
Sta je bilo??
Ajde udi,sve cu ti ispričati.\\Franko\\
Cao mama,tata.
E sine dobro da si dosao,moramo razgovarati
Zašto??
Ovo vise ne ide tako,ti moraš podhitno promijeniti zivot.
Kako molim??O čemu ti mama??
Pričam o tvom životu,postajes ozbiljan muškarac,ne možeš se tako ponašati.Svaku noć nisi doma,ideš po klubovima,dolazis pijan,ko zna sta radiš tamo itd.
Dobro mama.Shvatio sam,ne brini.Čini se da sam se promijenio.
Kako to??
Eto tako,zaljubio sam se mama.
Zaljubio??Jel to moguće dragi moj sine,ti nisi bio zaljubljen uff ima već dugoo.
E pa izgleda da sad jesam,zašto ste svi toliko čudite sto sam zaljubljen??Ko da nemam pravo na to??
Imaš naravno ali nikad nisi bio takav da se vezes za neku osobu ali neka,drago mi je.Ko je ta sretnica??
Polako mama,neću je odmah zenit.Upoznat ćeš je uostalom nisam joj još ni rekao direktno da mi se svida na taj način.
E ne može to tako,iz ovih stopa odmah joj idi reci sta osjećaš prema njoj,ne može to tako.
Daj mama,gdje cu joj sad ići to reci u ova doba
Je li znaš uopće gdje živi??
Da,znam ali...
Nema ali,odmah da si krenuo!!Idii!!!!!
Dobro mama,idem.
E tako,bit ćeš mi zahvalan.\\Franko pov.\\
Mama me nagovorila da joj to sve kazem.Uskočio sam u auto,još uvijek ne znam sta se dogada sa mnom,trcim za curom koja me je stoput 'otpilila'uopće sebi ne ličim na sebe,uvijek su one trčale sa mnom ali dok sam se vozio moram priznati imao neku nelagodu u stomaku.Nikad ovo prije nisam osjećao,valjda ce biti lakše kad joj sve kažem.Samo se nadam da me neće odbiti iako me ne bi čudilo posto sam se ponašao ko zadnji kreten prema njoj.\\Jelena\\
Izgleda da se ovdje nista nije promijenilo.
Kako to misliš??
Da si ostala ista,lijepa,voliš puno ispitivati,nemaš dečka još uvijek.
Da,tako nekako.Pa kako je tebi bilo u Americi??Je li se tamo ista promijenilo??
Pa bilo je okej.
Samo okej??
Da,nekako draža mi je Hrvatska tu me više ljudi zna.Izgleda da cu tu ostati neko vrijeme.
Pa dobro,barem ce mi imati neko raditi društvo kad nema Nani.
Ko je Nani??
Upoznat ce te se vi,jednom.
Dobro.Pa sta se s tobom dešava?Čudna si nekako,nisi to ti.Ajde reci mi u čemu je problem??
Uhh,već si primijetio.Dobro ovako:ima jedan Franko,upoznali smo se na plazi,kad me spasio tj.ja sam ronila...-nakon sto sam mu sve ispricala,sljedila je njegova faca,ostao je u soku.
Ohh,bome nisam znao da je toliko ozbiljno.
Ma sta ti pričaš?Ja Endi ne znam stvarno sta da mislim još nakon onoga jučer kad me skoro poljubio ostala sam u soku.
Ako kažeš da je bio zenskaros i odjedanput je iz čista mira ti rekao tako lijepe stvari onda izgleda da se zaljubio u tebe kao i ti u njega.
On u mene??Joj sta sam napravila??!!
Hahahahb,sta si mu to napravila??
Daj Endi nije smijesno,sta ako ja ne želim ljubav??Sta ako je on moja 'prava ljubav'??-joj,bilo je sto pitanja u mojoj glavi ali stvarno ne znam zašto ali izgleda da se bojim ljubavi one prave.Sve ce biti u redu,nemoj se brinuti ako je sudeno dogodit ce se.
Da,sigurno.-sjedila sam i gledala Endija zabrinuto kada čujem da neko zvoni.
Ko je sad??Sta ako je on?
Otvori vise vrata Jele,neće ti nista biti.
Ajde ti otvori ja ne mogu,bojim se.Ako je on reci da me nema.
Nećeš se valjda tako ponašati??Odrasla si.
Otvori vise.
Dobroo ali samo zato sto te volim.
Dobro,dobro ajde vise.'Dobar dan,vi ste?
Oh,ja sam Franko je li slučajno Jelena tu,nisam valjda pogriješio kucu??
Niste,ne brinite tu je.Jele neki te dečko traži.
Ubicu te-govorila sam u sebi,mrzim kad to napravi Endii.
Evo me,da ko je??
Franko sjećaš se??-reče Franko
O da,sjećam se.
Mozemo li nasamo porazgovarati,molim te??Važno je!!
Dobro ali imaš 2 minute ni minutu vise.
Dobro.
'Endi čuvaj kuću'
Naravno prijateljice,bas su par.Dobro govori brzo,sto oces??Prvo si me jučer htio poljubiti i sad mi dolazis ovdje.Sto oces ti od mene??Zašto bas ja od svih ženskih,bas si mene izabrao??
'ZALJUBLJEN SAM U TEBE'
Ohaa,boje si bio brz.Ček,ček staa??Znaci istina je,ajme majko.-reagirala sam malo ajmo reci 'burno'
Zašto??Zar ti ne osjećaš isto prema meni??
Ne znam,ne znam.U ovih nekoliko dana ko da to nisam ja,totalno mi se život promijenio.Snimila sam pjesmu,uskoro cu snimiti spot,jebeni zgodan tip je zaljubljen u mene...ne sto to pricam??
Misliš da sam zgodan??
Da,ne,ne znam,izvlacis mi rijeci iz usta.Prestani.
Misliš da meni se život nije preokrenuo??Ušla si mi u zivot,sve si mi preokrenula,zbog tebe ne mogu pogledati ni jednu drugo zato jer mi se samo ti svidas.
Nisam ja tražila da se zaljubis u mene,samo želim svoj normalan život.Proklet bio dan kad sam te upoznala!!
Takoder,ne znam sto uopće radim tu kada si mi samo digla živce.
Gubi se,mrss!!!
Idem,samo da te ne moram gledati!!!Opet novi nastavak,počela sam ih malo češće izbacivati.Prva svada ljubavnog para hahah.Nadam se da vam se svida?Pisite mi vaše mišljenje.
YOU ARE READING
LJETNA PRICA
RomanceOn je zenskaros, ona je drska i tvrdoglava. Potpuno razliciti karakterno a tako savrseni zajedno.