lanet olası o gün

859 23 8
                                    

Dakika başına kurduğum alarmlar sonrasında kalkabilmiştim. Kendimi çok yorgun ve bezmiş hissediyorum, lanet olası meslek lisesine başlamakta neyin nesi, hem ordaki kızlar kibarca konuşmuyordur kesin, onlarla aynı ortamda bulunmaktan ve beni bozmalarıdan korkuyorum. Bu kötü düşüncelerin arasından annemin sesini duydum "melek hadi kalk kızım okula ilk günden geç kalmak istemezsin." yerimden zar zor kalktım ve dolabıma doğru ilerledim boş boş bakınıp siyah pantolon ve siyah bir tişört giydim üzerine de onları bütünlesin diye siyah ve kırmızı kareli gömlek giydim, odamdan çıkıp mutfağa indim annemleri öpüp okulun yolunu tuttum.
Okula vardığımda kötü bir görüntüyle karşı karşıyaydım o kızlar ne biçim giyinmiş öyle ve ellerinde gördüğüm şey sigaramıydı yoksa, inanamiyorum kız dediğin biraz kibar olur elinde sigara tutmakta ne böyle. Onlara aldırış etmeden müdür yardımcısının yanına gidip hangi sınıfta olduğumu öğrendim ve bir şanssızlıkla daha karşılaştım sınıfım en üst kattaydı ve okulda asansör yoktu. Merdivenlere küfür ederek çıkmaya başladım beşinci kata geldiğimde tebessüm edip 9-B yazan kapıyı aradım. Bulduğumda içeri girip en öndeki sarı saçlı mavi gözlü kızın yanına oturmak istiyordum dersleri en önden dinlersem derslere katılımım daha iyi olurdu, kendimi sıraya doğru yönelttim ve kıza "oturabilirmiyim?" dedim. Önce yüzüme şaşkınca bakıp sonrasında tebessüm etti ve biraz kayıp "tabiki. Ben ilkim " deyip elini uzattı bende uzattığı elini tutup "bende Melek memnun oldum ilkim" dedim. Çok sıradan giden derslerin ardından ilkim'le birbirimizi daha yakından tanımaya başlamıştık diğer kızlar gibi kötü giyinmemişti ve kaba bir kız da değildi onu sevmiştim. Tenefüste bahçeye çıkmaya karar verdik ve merdivenlere yöneldik beş katı indikten sonra bahçeye çıktık. Bahçeye çıktığımda çamlıkların altında bir bank ve üzerinde oturan erkek grubu dikkatimi çekti hepsi çok cool gözüküyordu meslek lisesindeki erkek kadrosunu sevmiştim. Onların yakınlarındaki bir banka oturduk ve onları gözetlemeye başladık tam o sırada siyah saçlı, koyu mavi gözleri olan bi meteorla göz göze geldim sanırım bu çocuk bir uzaylıydı çünkü dünyada daha önce böylesine bir yakışıklıyla karşılaşmadım, hemen gözlerimi kaçırdım ve ilkimle konuşmaya devam ettim. Sınıfa gitmeden önce kantine uğrayıp çikolatalı süt aldık, ortak yönlerimiz çok fazlaydı arkadaş bulmakta zorlanacağımı düşünmüştüm ama bu düşündüğüm gibi olmadı. Sınıfa çıktığımızda mavi gözlü meteor bizim sınıftaydı ve en arka sırada  oturuyordu onunla tanışmak istiyordum. Okul çıkışı ilkim'le kafe'ye gitmeye karar verdik ve bunun için annemi aradım geç geleceğime ve kafe'ye gideceğime haber verdim. Zil çaldı ve sınıftan en son çıkanlar biz olduk maviş meteor son derse girmemişti. Okuldan çıktığımızda verilen ödevleri de yaparız diye sakin biryer aradık ve "mahzen" adında biryerde oturduk o sırada mavi gözlü meteor'u orada gördüm aman tanrım bu çocuk cidden çok yakışıklıydı. Garson geldiğinde chia tea latte söyledik ve onu beklerken tuttuğumuz notları tekrar etmeye başladık. Lattelerimiz geldi ve biraz ara verdik o sırada maviş meteora baktım elinin üzerinde bir dövme vardı ne olduğu net bir şekilde göremiyordum. Ödevleri yaparken bir telefon çaldı sesin geldiği yöne baktım ve bizim maviş meteorun telefonu olduğunu gördüm, yüz ifadesi sert bir şekilde bakıyordu sinirle telefonu kapatıp ayağa kalktı ve kapının yolunu tuttu. İşimiz bittikten sonra eve döndük, eve gidince anneme bugün olup bitenleri anlattım.

Bu ilk kitabım ve yazarken sizide mutlu edecek şeyler kurgulamaya çalıştım umarım beğenirsiniz 😇🍀

Meslek Lisesi !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin