gece yarısı

278 13 1
                                    

Uyandığımda direk saate baktım 03:45 di ve 5 cevapsız çağrı vardı hepside salak arkadaşım ilkim'e aitti. Merak etmesin diye hemen geri döndüm aradığımda ilk işi "sen nerdesin salak" demekti ona herşeyi anlatmak istiyorum ama böyle olmazdı yüzyüze olmalıydık, daha tek bir kelime söyleyemeden söze atıldı "annen beni aradı ve senin bizde kaldığını söyledim. şimdi nerdeysen buraya gel ve bana olup biten herşeyi anlat " , "aşkım benim seni yerimmm oy çen büyüdünde benim hayatımımı kurtarıyorsun" dedim ve gülmeye başladım enerji kaynağımdı bu kız "hemen şımarma meleek hala sinirliyim bana ne bok yediğini anlatamadın",  "tamam hemen geliyorum" dedim ve telefonu kapattım. Bu arada ayaz nerdeydi hemen yataktan kalkıp odadan çıktım , merdivenlerden indim ve gözlerim ayaz'ı aradı neredeydi bu derken belimde ki ellerini hissettim yüzümü ona doğru çevirip "gitmem gerekiyor" dedim ve yüzümü üzülür gibi yaptım ama onu bıraktığım için buruktum biraz.
"Tamam güzelim. bırakmamı istermisin?"

"Yok. evler yakın zaten ilkimlere gidicem annem beni şuan orda biliyo"

"Keşke daha çok vakit geçirebilseydik"

"Keşke" dedim ve yanağına öpücük bırakıp kapıya yöneldim. Kapıyı açıp son bir kez daha yüzüne baktım ve kocaman sarıldım kokusu bana huzur veriyor.

Ilkimlere doğru yürümeye başladım. Kapıya geldiğimde kapı açıldı ve bir adet kol beni içeriye sürükledi. "Hemen ne nasıl nerede ve ne zaman oldu anlat seni yolmadan"

"Tamam kanka önce nefes al sonra otur ve sakin sakin herseyi anlatayım. evet anlatmaya başlıyorum , beni aldatan bir sevgilim vardı hem de en yakın arkadaşımla sonra biz bununla gizli numaradan konusuyomuşuz ve ben bunu bu gece onunla yüz yüze konuşunca öğrendim o kadar sinirledim ki onu görünce ve o sırada ayaz geldi elimi tuttu seninle konusmak istemiyo benim sevgilim o falan dedi berkayda hiçbirşey diyemeden gitti Sonra bizde ayazlara gittik ve beni öptü ayayayay ilkiiiim çok güzeldi sonra onunla beraber uyudum."

"Yuh lan sen bunları bir gece içinde mi yaşadın hayatın aksiyon amk ayayay şimdi siz ayazla sevgili mi sayılıyosunuz"

"Bilmiyorum belki öylesine bir gecedir onun için hem ortada bi teklif bile yok"

"Amaaan boşver sevgilimiz olmasada biz böyle iyiyiz"

"Dedi flörtü olan kız"
Dedim ve ikimizde gülmeye başladık o kadar yorgundum ki bir an önce uyuyup yarını beklemek istiyordum.

"Ben uyuyorum öküzüm muah"

"Öküz ne be ayı zıbar hadi"

Umarım beğenirsiniz arkadaşlar kısa bir bölüm oldu bir dahakine telafi ederim muahh sizi seviyorum 💜💜

Meslek Lisesi !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin