ufak yakınlaşma

333 13 3
                                    

Ayaz'ın odasına gelmiştik, o kadar uykum vardi ki gözlerim can çekişiyordu. Ayaz beni yavaşça yatağa bıraktı ve arkasını dönüp gidecekken elinden tutup "gitme" dedim, sanki bunu söylememi bekliyormuş gibi "yana kay o zaman" dedi. Yer açtığımda yanıma uzandı ve bana doğru dönüp elini belime koydu, karnımda kelebekler uçuşuyordu, ayaz'la ilk defa bu kadar yakındık ve onu ilk defa bu kadar masum görüyordum. Uzun bir sessizlikten sonra ayaz bu ortamı bozmuştu "o çocuk kimdi?" bunu nasıl anlatacağımı bilmesemde sözlerime yutkunarak başladım "berkay benim 9 yıldan beri tanıdığım biri her sıkıntımda ona koşardım annemle kavga edip onlarda kalırdım bu duygular sadece dostçaydı bir zamanlar, sonra zamanla aşka dönüştü ilk o açıldı bana karşı 8 yıllık dostluğu acımasız bir yıllık ilişkiyle sonlandırdık beni en yakın arkadaşımla aldattı nasıl olduda onun hatalarını görmeyecek kadar sevmiştim onu hala anlayamıyorum" sanki mantıklı bir açıklaması varmışçasına sözlerine başladı "aşk herzaman saflık değildir melek aşk herzaman masum da değildir. Benim aşka inancım yoktu birzamanlar ama bir kız beni suan aşka inandırıyor ama bende emin değilim düşünsene yıllar sonra aşık oluyorum ve bu kişi sensin melek!" ne! ayaz bana mı aşıktı yani, ben olayların etkisinden kalkamazken ayaz beni kendine çekti ve vücutlarımızı birleştirdi, sadece dudaklarıma bakarken bende onun güzel yüzünü ve gözlerini inceliyordum. Biraz daha yaklaştı ve artık onun nefesi benimde nefesim olmuştu dudaklarımız birleştikten sonra ayaz'ın sözü aklıma geldi ben kimseyi hayatıma almadım seni mi alıcam bu söz ne kadar kalbimi kırmış olsa da ayaz beni hayatına şu anda kendi elleriyle içeri alıyordu. Ayaz Taşkıran'ın hayatına hoşgeldin Melek Güngör. Dudaklarımızı ayırmaya yeltendiğimde ayaz beni daha çok kendine çekmişti sonrasında iki saniyeliğine dudağımdan ayrılıp "seni istiyorum" dedi ve elleri tişörtümün eteklerine gitti ellerini tutup ona hayır demek yerine anlaması için sarılmıştım. Berkay buradayken ayazla birlikte olamazdım önce berkay'ın niye burda olduğunu öğrenmem gerekiyordu cidden benim için gelmiş olamazdı. Bu boş düşüncelerin arasinda kendimi uykunun kollarına bıraktım daha doğrusu ayaz'ın kollarına.


Kısa bir bölüm oldu arkadaşlar ama umarım seversiniz eğer hatalarımı görürseniz yada eksiklerimi lütfen yazın ve daha güzel bölümler yazayım sizi seviyorum❤💙🌙

Meslek Lisesi !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin