🌌TANITIM🌌

10 1 0
                                    

Merhabalar! Bu hesabımdaki ilk hikayem ! Kitaba başlamadan önce kendimi ve karakterleri tanıtmak istedim . Önce kendimden başlayayım o zaman. Aslinda pek bilgi vermeyeceğim . Adımı sorarsanız... Gece . Siz bana Gece diyin. Gerçek adım değil ama olsun . Bence böyle daha güzel. Yasımı sorarsanız... Ne gerek var ki yaşa ! Önemli olan ruhun yaşı. 18 yaşındayım varsayın. Şkmdi biraz gerçek bilgi vakti bence. Bu wattpaddaki 2. Hesabım . Diğer hesabimda doğru düzgün bir şey yazmamıstım zaten. O hesabın şifresini unutunca -evet unutkanlıkta 1 numarayım -  yeni hesap açayım dedim. Kitap okumaya bayılırım. Evimde kendimce bir kütüphane oluşturuyorum. Ve şunu söylemeliyim ki tam bir rock manyağıyım! En büyük hayalim bir gün elektro gitar çalmak saçlarıma mor ombre yaptırmak ve tabiki piercing takmak ! Aslında rocktan başka birşey dinlemiyirum değil. Bağlama çalıyorum. Ha şunu unutmadan söyleyeyim. Bir potterhead ve dramione shipper ım!!  Ya ben burayı kısa tutmak istiyordum ama bayyaaaa uzun olmuş neyse. Her şeyi burada söylemeyeyim . Arkadaşlar hikayede karakter resmi paylaşmayacağım. Daha doğrusu paylaşamayacağım. İnternette tumblr , pinterest gibi birsürü yere baktım ama yok. Onlara göre bir resim bulamadım. Zaten karakter tanıtımını ayrıntılı yapacağım. Her haftasonu bölüm atmaya çalışaçağım. Neyse artık karakterlere geçelim.

Not : Dolunay ,Rüzgar ,Atakan ve Meltem doğdukları gündeñberi arkadaş. Kendilerine Gece diyorlar.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

DOLUNAY YILDIRIM :

Dolunay, hikayenin baş kahramanı. Kitap Dolunay' ın anlatımından olacak. Kendisi 17 yaşında Lise 3 'e gidiyor. Doğum günü 5 şubat.Simsiyah saçlarının uçları mor. Gözleri gece mavisi - lacivert denmesinden nefret ediyor - Beyaz tenli,  diğer kızlardan biraz uzun. Elektro gitar ,yan fülüt ve  klasik gitar çalıyor .
Lakabı Gece Kızı ve Lavanta Güzeli - lavanta güzeli genelde ailesi  tarafından kullanıyıyor. -   ve bir lavanta manyağı. En sevdiği mevsim kış. 1 abisi var adın Güney . Annesi Yeniay, Babası Ekrem.  Rock manyağı. Kahve içmeye bayılır.

RÜZGAR AKAY

Rüzgar  da hikayenin baş kahramanlarından. Onun da sevdiği şeyler tıpkı Dolunayınki gibi. Elektro ,klasik ve akustik gitar çalıyor. Doğum günü 12 şubat.Siyah saçlı ve mavi gözlü. Uzun boylu. Lakabı Rüzgar prens ve Ay çocuğu. - Ay Çocuğu pek kullanılmaz -  Bir Ablası var adı Nergis. Annesi Yıldız, Babası Ateş.

MELTEM ESEN:

Meltem,Kahverengi gözlü ,kumral kısa  saçlı, Dolunay ' dan biraz kısa.
Narin  ve alından bir yapısı var. Çok neşelidir. 17 yaşındadır. O da lise 3 'e gitnektedir. Doğum günü 10 Aralıktır. Lakabı papatya güzelidir. Ve papatyalara bayılır. Annesi güneş , babası Bulut ' dur. Tek çocuktur.

ATAKAN SAVAŞ

Atakan grubun üyelerinden biri. Çok neşelidir. Her an yapacak saçma şakalar bulur. O da lise 3 'e gitmektedir.  Bateri ve bas gitar çalar. Doğum günü 4 ocaktır. En sevdiği mevsim digerleri gibi kıştır. Tek çocuktur. Kahverengi saçlı ve yeşil gözlüdür.  AnnesiNurten, babası Alidir.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Eveeet karakterlerimiz burada çoğunu detaylı anlatmadım. Birkaç karakter yukarıda yok spoiler  olacağı için onlardan hiç bahsetmedim. Arkadaşlar karakterler bu kadar . Ama bölümü bitirmeden önce soylemek istediklerim var. Gece kızı ve lavanta güzeli benim de lakabım. Ve doğum günüm 5 şubat. Bu kitap benkm için gerçekten çok degerli. Neredeyse tüm kurgusu bitti. Yaklaşık 1 yıldır yazılmayı bekliyor. Benim için manevi değeri çok.  Umarım begenirsiniz görüşmek üzre !

GECE KIZI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin