Biraz geç yayınladım kusura bakmayın sizleri seviyorum
Telefonu sesize aldım ve konuşmaya devam etmeye başladık. Saat gece 01:00'da uykumuz gelince yattık .
Sabah güzel ama bağırarak söylenen şarkıyla uyandım bu canım arkadaşım fahra nın borozan sesiydi. Küfrederek aşağı inmeye başladım öküz kız sesinden ve söylediği şarkı yüzünden beni duymuyordu. Yanına gidip kafasina bir tane geçirdim ama tam geçirdim. Benim arkamdan fahra 'nın abisi ateş küfrederek geldi ve açtı ağzını yumdu gözünüA:hay ağzına siçtiğimin karga sesli gerizekalı sabahın bu satinde bu sesle ne bok varda uyandırıyon.
Ateşin böyle çıkışması pek hoşumuza gitmedi.F:çok abartıyorsun abi sadece şarkı söyledim ve sen biraz daha burda durursan geç kalıcaksın hadi kahvaltı yap ve sen niye böyle indin aşağıya normalde böyle inmezdin.
Fahra haklıydı ateş herzaman takım elbiseyle yada sportif giyinip çıkardı odasından. Neyse ateş bir şey demeden ağzına salatalık atıp salona geçti ve fahra şok oldu hemde bayağı şaşırdı.Ateş 'den
Sabah fahra' nın öküz gibi şarkı söylemesiyle uyandım normalde üstümü değiştirip inerdim ama bu sefer farklı hemde biraz şaşırsın istedim de. Gaye'den biraz hoşlanabilirim hatta bu konuyu kuzeni ali ile konuştum ama bir şey demedi sadece bekle ve zamana bırak dedi. Aşağıya indim ve açtım ağzımı yumdum gözümü.
A:Hay ağzına siçtiğimin karga sesli gerizekalı sabahın bu satinde bu sesle ne bok varda uyandırıyon.
Gaye şok olmuştu fahra'da öyle fahra kendini toplayıp konuştu
F:çok abartıyorsun abi sadece şarkı söyledim ve sen biraz daha burda durursan geç kalıcaksın hadi kahvaltı yap ve sen niye böyle indin aşağıya normalde böyle inmezdin.
Haklıydı böyle inmezdim genelikle takım elbise yada sportif giyinip çıkardım. Fahra'nın dediğini omuz silkip ağzıma salatalık atıp salona geçtim.
Merhabalar ve nasılsınız umarım bölümü beğenirsiniz iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
son pişmanlık
ChickLithayatı boyunca ailesin den kaçan ve bu kaçışta yanlış yolara giren gaye ve bu yolda kendisi hiç olmucak bir adama gönlünü kaptırmış ve yanlış olanı düzeltmek için bi uğraşlarda nasıl olucak tekrar eskisi gibi olabileceklermi