4.bölüm

24 3 0
                                    

Yeni bölümde iyi okumalar.

Gaye'den
Ateş salona geçince bizde kahvaltıyı hazırlamaya devam ettik. Birlikte sofrayı kurduk ve yerlerimize oturduk. Biz yerken ateş'in telefonu çaldı sofradan kalkıp balkona gidip telefonla konuşmaya başladı.

F:gaye abim biraz garip davranmıyomu yani dün sen geldin diyemi ama o hiç bildim  bileli  gecelikle çıkmazdı sonra sofra kurulmadan ağzına birşey falan atmazdı biraz garip davranmaya başladı sence?

G:saçmalama fahra sadece değişikler yapmaya karar vermiştir. Ve sen boşuna böyle düşünüyorsun.
  Fahra sadece başını salamakla  yetinmişti.

    Yazardan
İki genç kız konuşurken kapının  çalmasıyla herkes kapıya dönmüştü gaye kapıyı açmaya gidince ateş de onun arkasından gitmişti genç kız kapıyı açınca donmuştu karşısında babası ve genç bir çocuk vardı. Gaye onları içeri alıp kapıyı kapattı. Tam salona geçecekken ateş küfrederek yanından geçip salona girmişti buna kıkırdayan  iki kız  ateşin arkasından salina girmişlerdi boş koltuklardan birine gaye diyerinede fahra oturmuştu.
(Gb gayenin babası  babasının yanında gelen çocuğun ismi tarık gayenin zorla evleneceği adam.)
Gb:kızım tarıkla tanış müstakbel kocan.
G/f/a:ne
Hepsinin aynı anda söylemesi biraz farklı olsada gaye daha küçüktü gayenin gözleri dolunca ateş konuşmaya başladı
A:Bu kız daha küçük ve evlenmesi için çok erken şimdi konuyu kapatın kız daha 19 , 20 yaşında ve istediği mesleyi yapmak için çabalıyor. Sen gelmişsin bu kızı evlendirip hem kariyer yapmasını hemde çalışmasına mani oluyorsunuz şuan.
  Gaye dayanamamış ve göz yaşlarını tutamamıştı ağzından hıçkırık kaçan kız zorda olsa konuşmuştu
G:sen beni hıck ne kadara hıck satın
Ateş duydukları karşısında gayenin babasına baktı çok sinirlenmişti ve bağırmaya başladı
A:LANNN İT HERİF ÖZ KIZINI SATMAK NE LAN UNUT BUNU BUNDAN SONRA HİÇ BİRİNİZİ GAYENİN YANINDA GÖRMİCEM SİZİ ÖLDÜRÜRÜM ŞİMDİ BU EVDEN S***TİR OLUP GİDİN.
      Gaye ve fahra şok geçirmişlerdi gayenin babası ve tarık gidince ateş fahra'yı gönderip gayeye yaklaştı ve onu bırakmıcak şekilde sarıldı gaye ilk önce şefkatle sarılan kolarda daha çok ağlamaya başladı ve kafasını ateşin göğsünde ağlamaya devam etti.

son pişmanlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin