🌙 c z t e r y

156 8 3
                                    

Mężczyzna ani trochę się nie zmienił...
Te same czarne jak smoła włosy, ciemne jak nocne niebo oczy.
Wyglądał tak samo, jak wtedy, kiedy ostatni raz się widzieliśmy...

- Hoseok... Już mi nie ufasz..? - Zapytał, słychać było w jego głosie trochę smutku. Najprawdopodobniej chciał to ukryć.

- Czemu miałbym?

- Bo... Bo jesteśmy przyjaciółmi..?

- Dobra, wyjdę z tego namiotu, ale daj mi chwilę, by się przebrać. - Czarnowłosy kiwnął głową i wyszedł. Odetchnąłem z ulgą i wstałem z prowizorycznego materaca.

Ubrany wyszedłem z namiotu, widząc mężczyznę przy zgaszonym już ognisku. Yoongi odwrócił się w moją stronę i się uśmiechnął.

- Hobi... Jak ja dawno ciebie nie widziałem... - Podszedł bliżej, by mnie przytulić. Zgodziłem się na ten gest, odwzajemniłem jego uścisk.

- Mi ciebie też brakowało. - Przecież nie mogłem kłamać. Naprawdę za nim tęskniłem przez te kilka lat.

- Heh, ostatnim razem jak cię widziałem, byłeś ode mnie niższy.

- Fakt, wtedy miałem 9 lat.

- To.. Ile teraz masz lat? Przepraszam, że pytam, ale-

- Nic nie szkodzi, hyung. Dzisiaj skończyłem 17...

- Właśnie, chciałem Ci coś pokazać.

Złapał mnie za rękę i poszedł w tylko jemu znaną stronę...

☕✨☕

Perspektywa Taehyunga

Nie wiem o której się obudziłem, ale dalej było ciemno... Odwróciłem się na drugi bok, zobaczyłem Jungkooka, leżącego do mnie plecami, jak zawsze cichutko chrapał, urocze.

- Kookie, obudź się! - Zawołałem szeptem, nie wiedząc, czy nie ma nikogo niedaleko nas. - Chyba coś się dzieje Hoseokowi.

Jungkook zmęczony otworzył oczy, patrząc od razu na mnie.

- Czekaj... - Obrócił się w moją stronę. - Tak, kochanie? Coś się stało?

- Hoseokowi chyba coś się dzieje. Czuję to...

- Może ma jakiś zły sen, czy coś.

- Nie.. Jungkook... Nie jesteśmy w tym lesie sami.

✨☕✨

Perspektywa Hoseoka

- Yoongi?

- Hm?

- Idziemy już dobre dziesięć minut, gdzie ty mnie zabierasz?

- Zobaczysz. - Zaśmiał się czarnowłosy. - Wiem, że jest już dawno po północy, ale chciałem dać Ci coś wyjątkowego na urodziny.

- Do czego zmierzasz?

- Dowiesz się za niedługo...

W końcu doszliśmy do jeziorka, na około niego rosły przeróżne kwiaty. Świetliki oświecały jezioro, wyglądało to magicznie. Odwróciłem się w stronę Yoongiego, chłopak uśmiechał się, co ja sam też robiłem.

☕✨☕

Perspektywa Taehyunga

- Tae, gdzie on może być?

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Feb 23, 2020 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

❤️ I love you to the moon and back / J.hs x M.ygOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz