🌟3.kapitola🌟

15 0 0
                                    

"Táňa, rýchlo vstávaj, zaspali sme. Musíme si všetko pobaliť a porozhodovať ktoré veci si zoberieme do Prahy."
Vyskočila som z postele ako keby ma niekto kopol elektrickým prúdom. Obliekla som si prvé čo som našla a utekala som dole. Mamka zatiaľ rýchlo natierala maslo na chleba.
"A komu vlastne predávame náš dom?"
"Nepredávame ho. Pôjde so podnájmu."
"Ale odkiaľ si nabrala peniaze?"
"Vieš, trochu som si privirábala." milo sa na mňa uškrnula.
Keď som dojedla a vošla som do svojej izby, pochytila ma panika.
Zrazu som mala pocit, že mám strašne veľa oblečenia a harabúrd. Veľa vecí som aj vyhodila. Napríklad staré topánky zo šiestich rokov, starú bábiku bez rúk a kopu zošitov zo školy, ktoré som už dávno nepotrebovala. Som zvedavá do akej školy budem chodiť tam. Nájdem si aj nejakých kamarátov? Po piatich hodinách som dostala nádej, že už je všetko zabalené. Polovicu veci som mala zabalené v kartónových krabiciach, po ktoré mamka musela ísť asi trikrát do obchodu, pretože tašky mám ďošli hneď po hodine. Mamka medzitým vypratala spálňu a kúpeľňu. Potom sme sa pustili do obývačky, kde sme našli kopu ďalších zbytočnosti. Staré kazety od skupín, ktoré sa už nepočúvaju najmenej tridsať rokov, deky z minulého storočia, ktoré dostala mamka ešte ako svadobný dar a staré knihy, ktoré by už nezaujímali ani toho najväčšieho knihomoľa. Keďže sme na obývačku boli dve trvalo nám to iba dve a pol hodiny. Keď sme skončili, objednali sme si pizzu a na chvíľu sme si oddýchli. Všetky ma bolelo. Nevedela by som že balenie ma tak dorazí. No musela som nabrať energie, pretože nás ešte čakala kuchyňa, predsieň, garáž a pivnica. Keď sme konečne dobalili, bolo asi desať hodín večer. V predsieni bolo toľko kartónov a tašiek, že sa cez ňu nedalo ani prejsť.
"A teraz si choď ľahnúť a pripraviť sa na nový deň." povedala mama a dala mi pusu na čelo.
Milo som ju sa usmiala a objala som ju. Po minúte obíjmania som šla hore, osprchovala som sa a spadla som do postele. Neviem ako sa mi to podarilo, no hneď som zaspala.

Je tu ďalšia trochu kratšia časť.
Dúfam že sa vám to páči.           
                       ❤❤❤                     

Vždy to budem jaWhere stories live. Discover now