Chaeyoung'un ağzından;
Gene kantinde oturmuş tostumu yiyordum.Jimin shi'yi görmüştüm"Evet evet onu,tüm yakışıklılığıyla saçlarını savuruyor arkadaşının omzuna dokunmuştu gülümsüyordu ve bu beni mutlu etmişti.Telefonumu çıkartıp gizlice onu çekmeye çalışıyordum.Biraz zorlanmama rağmen gene de çekebilmiştim telefonumu çantama koyduktan sonra ona doğru bakarken farkettim ki o da bana bakıyordu."Lanet olsun anlamış mıydı?" Sonra kafasını çevirmişti hemen gitmeliydim çantamı masamdan alıp ordan uzaklaştım.Rahat ve nefesli adımlarla gidiyordum ki arkamdam biri seslenene kadar...X:hey chaeyoung! "Umarım.o değildir." diye geçiriyordum."Arkama bakmalı mıydım?" Eğer bakmasam bu sefer şüphelenirdi.Yavaşça arkama döndüm birde baktığımda o değildi."ohh Tanrıya şükür olsun." Bu ximun'di.Kendisi iyi çocuktu ve sevdiğim karakterde bir çocuktu ama asla ona karşı birşey hissetmiyordum benim için bir jimin-shi değildi.
Xiumun:kusura bakma rahatsız ettim dans hocası seni çağırıyordu deyince gülümsedim.
Chaeyoung:tamam dedim ve o da gülümseyerek gitmişti.Kesin dersler hakkındaydı hemen hızlı adımlarla öğretmenler odasına gittim öğretmenimiz bayandı siyah uzun kalem etekli ve beyaz gömlek giyiyordu ve saçları da her zaman topuzdu.Beni gördü ve yanıma geldi.
Bayan shiyoung:heu chaeyoung!dedi.
Chaeyoung:beni çağırmışsınız hocam deyince yakasını düzeltti elindeki bir kaç kağıda baktı ve dudağını hafif büzerek konuşmaya başladı.
Bayan shiyoung:seni çağırmamın sebebi dersler değil dans deyince şaşkınlıkla ona bakıyordum.Dans konusunda çok iyiydim sınıftaki herkes benim iyi dansçı olduğumu söylüyorlardı.
Chaeyoung:ama hocam be-diyecekken hoca sözümü kesmiş eliyde kalemiyle dur işareti yapmıştı.
Bayan shiyoung:sen bunu yapabilirsin chaeyoung dans konusunda mükkemelsin ve bunu sergilemelisin ki herkes seni tanısın bunu sana uygun gördüm dedi.
Chaeyoung:ama hocam-diyicekken gene sözümü kesmiş lafına başlamıştı boğazını temizleyerek.
Bayan shiyoung:mecbursun! Öğleden sonra yanıma gel prova yapalım başka arkadaşlarında olucak deyince kafamı olumlu anlamda salladım ve siyah topuklu ayakkabılarıyla giderken durdu.
Bayan shiyoung:hee bu arada sakın korkma bunu yapacağına eminim!demişti 'fighting' yaparak ama ben kendimden emin değildim ama bunu yapmalıydım.Ayrıca ödül de vardı en iyi dans dalında uluslarası bir ödüldü bunu kabul etmeliydim.Sadece kendime olan güvenimi yitirmeyip bu dansı yapmalıydım.Hemen telefonumu çıkardım ve jimin shi'ye mesaj attım.
Róse:
Seni gördüm eğleniyordun.Mutluydun.Jimin:
Mutsuz mu olmalıydım slshsksbsmbsksnsmRóse:
Hayır tabiki de jimin shi senin mutlu olman benim mutlu olmamJimin:
Hadi ama niye kendini gizliyorsun ki ucunda ölüm yok bana kendini göster.Róse:
Beni yakında görüceksin jimin shi sadece bekleyip sabırlı olmalısınJimin:
Ahh peki öyle olsun şeker kız
*GörüldüNe yani bana 'şeker kız' mı demişti?" bana bana park chaeyoung'a." bunu demesi beni mutlu etmişti. Onun için şeker kızsam her zaman öyle kalıcaktım o benim mührümdü istediği zaman beni mühürleyip bastığında ' onun için en özel ben olmalıydım'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JİROSÈ
Teen FictionH̳e̳r̳ ş̳e̳y̳ r̳ó̳s̳e̳'̳y̳i̳n̳ h̳e̳r̳ ş̳e̳y̳i̳ g̳ö̳z̳e̳ a̳l̳a̳r̳a̳k̳ g̳i̳z̳l̳i̳ n̳u̳m̳a̳r̳a̳d̳a̳n̳ j̳i̳m̳i̳n̳'̳e̳ m̳e̳s̳a̳j̳ a̳t̳m̳a̳s̳ı̳y̳l̳a̳ b̳a̳ş̳l̳a̳r̳. [Park jimin×Park chaeyoung]