PENGENALAN PART1

3.9K 34 0
                                    

cerita ini berkisah waktu aku sekolah menegah . aku di kenali sebagai hairol dan bersekolah di salah sebuah sokolah di johor bahru . cerita ini belatarbelakang kisah benar hidup aku

Nak di jadikan cerita waktu aku baru tingkatan dua . Ada satu budak tu nama dya zulraidi muda satu tahun dari aku .Ketika tu baru lah aku mula kenal dengan dunia gay . Aku merupakan anak bongsu dari 4 org adik beradik . Jarak antara kami adik beradik sangat jauh . Waktu aku membesar adik beradik aku telah pon keluar dari rumah ada yg masuk asramah penuh ada yg duduk hostel belajar di univesiti ada di ipts . So korang pon paham lah kalo dah semua tak ada dirumah aku ibarat mcm anak tunggal ja. Papa and mama aku org yg bekerjaya so semua org tahu kalo dah bekerjaya sah-sah lah sentiasa sibuk dengan kerja ,outstation sana sini .

So berbalik dengan budak bernama zulraidi tu ,, sebenarnya dia nak jiran sebelah rumah aku disebabkan aku sering ditinggalkan berseorang mama aku berjumpa dengan jiran aku dan jadikan zulraidi tu sebagai anak angkat untuk temankan aku dirumah , memandangkan rumah kami hanya berjarak 2 buah rumah . So dengan kebenaran mak bapak budak tu secara rasminya jadilah dia adik angkat aku ,, . Dalam masa dua ke tiga bulan kami still ok dengan life style masing-masing aku bertindak sebagai abang dan dia bertindak sebagai adik yg aku sayang tak lebih dari tu .. makan minumnya ku jaga pelajaran ku pantau . Dalam pada masa ketika itu aku tak tau yg adik aku ada menaruh hati dan perasaan pada aku .,,,,!!! ?. Dengan kemudah internet dan asas multimedia yg disediakan oleh papa dan mama aku kami bebas mencari maklumat dan bahan bahan berkaitan dengan pelajaran .

Sehingga lah satu malam waktu mama papa outstation dua minggu so selepas mak kepada adik angkat aku datang melihat keadaan kami ketika itu sedang belajar . Mak nya hanya memesan agak aku menutup bekalan elektrik yang tidak digunakan dengan baik. Ketika aku habis sahaja belajar aku dengan adik angkat aku terus ke bilik dan sedia untuk tidur, ketika itu lah brrmulanya sejarah gay dalam diri aku . Aku tidur sekatil dengan adik memandangkan katilku bsesaiz king saiz .

Sebelum tidur kami berbual-bual mengenai pelajaran , mengenai abg-abg dan adik beradik ku bergitu lah dengan dia sehingga perbualan kami berubah ke perbualan sex . Hahahaha adik angakat mula bertanya??? dan masih teringat lagi aku ayat yang keluar dari mulutnya ,Abg konek besar tak ' hahah malu betul masa tu aku rasa .. sambil malu aku bagitau dia macam biasa jugak adik sama seperti org-org lain , kemudian di tanya lagi abg pernah melancap !!! Bertambah malu lagi aku memandangkan waktu itu hanya kami berdua aku cakap ja biasalah tu adik org lelaki kalo dah akil baligh memanglah melancap . Jujur aku ckp aku mula mimpi basah seawal umur ku darjah 5 memandang aku bersunat ketika aku darjah 3 mungkin di sebubkan itu aku mempunyai kematangan yang awal .

So sambung balik perbualan tadi aku ..... abg boleh adik pegang konek abg hahaaha aku rasa muka aku mcm kena lempanggggg hhaha pegang ja lah adik yg menghairankan aku budak nie pegang dan mengusap gusap konek aku samapai aku terangsang . ?.. heran aku dan aku terus bertanya.........

CINTA SAMPAI MATI ... adik angkat ku zulraidiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang