lepas dia pancut dekat dengan aku aku terus membersihkan badan mandi terus capai tuala dan aku terus ubat adik angkat ku di tandas .. hhahaha perasaan lepas pancut kalo time muda kan hhaha rasa macam rimas macam menyampah dengan org aku terus berkurung mengunci bilik berehat kepenatan...........................................
aku rasa menyesal dengan perbuatan aku malu ada marah pon ada dengan diri sendiri aku perasaan aku berbaur takut akan perbutan aku tadi ,tapi sebelum itu sempat aku memberitahu adikku gunakan bilik sebelah kalo nak berehat. pada masa yang sama bilik tetamu tu berkongsi bilik air dengan bilik aku mempunyai dua pintu .. aku terlelap dalam keadaan aku berbogel .. setelah beberapa jam aku aku tertidur aku sedar ada seseorang sedang tido di sebelah ku aku terkejut melihat adik angkat ku tidur disebelahku sedangkan aku telah mengunci pintu bilik ku aku teringat yang dia mungkin masuk melalui pintu bilik air dari bilik tetamu disebelah , time tu mood aku okey dah lepas tido, aku tengok adik aku tidur dalam keadaan bogel perasaan mula balik begoyang hahaah tapi aku tengok dia tidur dalam keadaan keletihan aku mengambil selimut dan menutup badanya .
Aku ketepi kan perasaan nafsu ku ketika tu ... perang nafsu hahaha... aku ambil seluar dalam aku dan menyarungkan kemudian aku turun kebawah dan menonton tv. dalam setengah jam adik angkat aku turun dalam keadaan berbogel hahaa aku pon apa lagi hhahaa amboi tak puas lagi ka hahaha aku terus menyuruh adik ku memakai seluar dalam dan duduk di sebelahku kami menonton televison bersama-sama ...... hari sudah pon petang adik angkat ku mula mengadu lapar memang jadi kebiasaan aku kalo di sebelah petang aku memang jarang keluar rumah .. dan aku ambil keputusan oder mcd by delivery ja .. Seperti hari-hari biasa aku tiada yg istimewanya dengan apa yg belaku dengan aku dan adik angkat aku sehingga lah papa mama ku pulang dari outstation ..
so dua minggu dah belalu .... Selepas adik angkat ku pulang ke rumahnya aku mula rasa kan sesuatu yg hilang aku memberitahu papa mama aku yg aku ingin seorang teman untuk menemani hari-hari aku . So nak jadikan penyambung cerita papa mama aku berjumpa dengan ibu bapa adik angkatku untuk menyampai hasrat aku ingin mempunyai teman bermain dirumah memandangkan, kehidupan yg sentiasa bersendirian dan pada masa yang sama juga adik angkat aku mempunyai bilangan adik beradik yang agak ramai , ibu bapa adik angkatku bersetuju untuk kami duduk bersama di bawah satu rumah .. ya maka bemulalah kehidupan aku sebagai seorang abg... .
Semasa ketiadaan adik angkat dirumah aku mula belajar melayari laman web prono ,bermula dengan sex pasangan lelaki dan wanita aku mula berubah arah melayari lawan web lucah yang berunsurkan sex sejenis . Pada waktu malam masa aku nak tidur aku mula rasa ingin membuat perkara-perkara yang aku lihat di laman web, perasaan ingin mengisap konek ,telan air mani , memasukkan konek di dalam lubang bontot sampaikan aku mula mengimigisanikan adik angkat aku sampai lah aku terlelap dan mebawa aku kedalam mimpi yang indah bersama adik angkat aku hinggalah aku melakukan hubungan sex ... arghhh !!!!
aku terpancut aku tersedar dari mimpiku dan aku dapati aku dalam keadaan basah pada masa tu hahahha seronok ada hairan pon ada arghhh !!!!satu kerja nak bgn malam-malam buta mencuci konek yang berlumur air mani hahhaa aduiii hahaha ... hari yang aku nanti-nantikan dah pun tiba jeng-jeng adik angkat aku mula datang dan duduk dirumah aku hahhaa . Permulaan seperti biasa aku dan adik angkat aku ke sekolah di hantar oleh papaku . Aku dan adik angkatku pulang kerumah mengikut waktu persekolahan masing-masing aku tak sabar untuk pulang kerumah , untuk menantikan kepulangan adik angkat ku .. memandangkan sekolah ku lebih dekat dari sekolah menengah adik angkat ku seperti biasa aku akan lebih awal berada di rumah .
Rutin harian aku,, duit papa mama aku tinggal kan di atas meja untuk mkn tengahari aku... cuma bezanya kali ini untuk kami berdua, jumlah duit yang ditinggalkan lebih tinggi nilainya berbanding dahulu ... aku terusmenaiki basikal mengayuh untuk membeli makanan di sekitar restoran dikawasan perumahan aku .. dan menunggu ketibaan adik angkat aku dirumah dengan hanya berseluar dalam dan berstokin aku menantikan adik angkat tingkatan1 itu dengan penuh kegairahan . Ding dong ding dong door bell ku berbunci nahh adik angkat ku telah sampai .
KAMU SEDANG MEMBACA
CINTA SAMPAI MATI ... adik angkat ku zulraidi
RomanceCerita in mengisahkan cerita benar pejalanan hidup aku seorang yang mempunyai adik angkat yang dianggap lebih dari seorang adik angkat