TEMPOH SETAHUN PERSEKOLAHAN/ BERCUTI DI PULAU TIOMAN ,.PART 6

2K 17 0
                                    


Jam menunjukkan pukul 5 kawan-kawan aku ingin pulang kerumah masing-masing . Tinggalah kami berdua sahaja papaku menelefon memberitahu mama dan papaku pulang lewat hari nie . Aku seperti biasa dengan adik angkat aku mandi bersama-sama makan dan kami terus melayari laman web lucah bersama sama sehingga lah dihujung musin pertukaran tahun persekolah . Kini adik aku berada di tingkatan 1 dan aku pula berada di tingkatan 2 sekolah yg sama segala perbelanjaan sekolah adik angkat aku papa dan mama ku yang tanggung . Hubungan kami makin bertambah rapat bersekolah di tempat sama rehat bersama makan bersama malahan mandi, tido, makan pon sama..... kami ibarat adik beradik kembar walaupon kami bukan adik-beradik kandung . Aku manja dengan papa mama ku bergitu jugak dengan adik angkat aku manja dengan papa mama ku walaupon dia ada sedikit segan dan malu,,,, tapi aku tak sedikit pon cemburu atau menimbulkan perasaan malu dalam diri adik angkat aku , terhadap papa mama ku . Malah aku mengajarnya lagi mcm mana mahu menarik hati papa mama aku, mungkin perkara ini terjadi disebubkan aku benar-benar inginkan seorang adik dan temankan aku di rumah....

Bergitu juga bila adik-beradik ku abg, kakak ku dia tidak janggal dan segan dengan mereka semua .. apa yang aku makan itulah yg dia makan apa yg aku buat itulah yg dia buat ... Dari segi sudut sex kami semakin berani melakukan pelbagai aksi termasuk bercium mulut jilat menjilat rim lubang semakin bertambah tambah malah perasan benciku selepas membuang air mani berubah !!!perasaan makin sayang atau amat suka... dengan apa yang kami lalui detik-detik bersama tanpa ada sebarang syak dari mana-mana keluarga paling menyeronokkan lagi kedua-dua keluarga kami sama-sama menerima aku dan dia .

Sepanjang tahun persekolahan aku berjalan seperti biasa hingga kepehujung... kehidupan aku berubah sangat-sangat berubah rumah ku yang sunyi kini berubah penuh dengan kasih sayang dan cinta . keadaan ini menjadikan aku seorang lelaki sejati menjadi seorang gay yang kekal perasaan aku terhadap perempuan berubah .,.,.

Di musin cuti sekolah ketika aku berada di tinkatan 3 dan adik angkat di tingkatan 2 papa mama ku mengambil keputusan untuk kami sekeluarga bercuti di pulau tioman ketika itu abg aku yang sulong sudah pon bertunang dia jugak membawa tunangnya bersama-sama bercuti di pulau tioman . Pada masa itu aku bersama adik angkat aku di tempat kan sebilik bak kata pepatah .... pucuk dicita ulam mendatang saat-saat yang aku nantikan ibarat sudah ngantuk disorongkan bantal hahhaa kakak-kakak aku satu bilik dan mama ku bersama papaku . Abgku bersama tunang nya lain-lain bilik....

hari pertama kami di sana,, kami melakukan pelbagai aktiviti bersama seharian sehingga lah hari kedua abg aku bersama tunangnya sahaja melakukam aktiviti .. dan aku bersama adik angkat aku . Sedang kami berjalan-jalan aku ternampak tunang abg ku berjalan sendirian menuju ke bilik abang aku . Aku dan adik angkat aku mengekori hingga ke bilik chelet nya.. tempat abg aku duduk... memandangkan chelet tempat kami chek in nie sebuah-sebuah dan agak jauh dari bilik-bilik lain aku dan adik angkat aku memberanikan diri untuk mengintai apa yg dilakukan oleh abg aku dan tunang .. alanghkah terkejutnya aku!!! aku melihat abg aku dan tunangnya sedang melakukan hubungan intim perghh!!!! aku nampak konek abg yg penuh bulu dan batang yg panjang sedang menolak masuk pintu wanita tunangnya aku melihat segala aksi dan penceritaan itu dengan penuh penghayatan sehinggakan aku dan adik tak sedar yang perbuatan kami telah di ketahui oleh tunang abg aku dan abg menangkap aku dan adik angkat aku dibawanya kebiliknya dalam keadaan berboxer ... dengan nada marah bising2x aku diamkan saja dan aku berjanji tidak akan memberitahu papa dan mama .. huh!!! selamat aku hahha aku terus pulang ke bilik tengahari tu dengan adik angkatku ... kami jugak ingin bersama melakukan apa yg belaku di antara abg ku dan tunang. Sampai sahaja di bilik kami terus membuka baju dan selaur terus ke bilik memandangkan keadaan di pulau nie terlalu panas kami mandi dan cuba mengadaptasi kan apa yang kami nampak.

CINTA SAMPAI MATI ... adik angkat ku zulraidiTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang